مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس خبر داد؛

افتتاح نمایشگاه «اصحاب یمین» در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس در شیراز

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی از افتتاح نمایشگاه «اصحاب یمین» در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۳۶۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ - 23September 2019

برپایی نمایشگاه «اصحاب یمین» درمرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس در شیرازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس امروز در دومین روز از هفته دفاع مقدس در مراسم افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس «اصحاب یمین» اظهار داشت: کشور همواره مورد طمع استکبار جهانی است و به شدت به دنبال درگیری با ما هستند و به دلیل روحیه سلحشوری و روحیه آزادگی جرات جنگ با ما ندارد.

کوشکی تصریح کرد: امسال با همت همکاران و سایر نهادها نمایشگاه در این نقطه شیراز برگزار شده است، زیرا بیشترین مشارکت اقشار مردم را در دوران دفاع مقدس داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس با بیان اینکه نمایشگاه در قلب شهر برگزار شده، افزود: شیراز با وجود 200 هزار رزمنده و شهدا و ایثارگر، پایتخت رزم و جهاد و دفاع مقدس است.

وی افزود: غرفه های مختلفی در این مکان تعبیه شده است که هر شامگاه ساعت 22 برنامه بزرگداشت شهدا در این بخش شهر برگزار می شود که امیدواریم سال آینده بخش محتوایی باغ موزه دفاع مقدس افتتاح شود.

نیما زارع مسئول نمایشگاه اصحاب یمین نیز در ادامه توضیحاتی در خصوص این نمایشگاه  داد و گفت: قریب 18 غرفه در دو بخش تعبیه شده که غرفه های محتوایی و فرهنگی نقش اقشار در دفاع مقدس را نمایان می سازد.

زارع افزود: در کنار این مجموعه سازمان های فرهنگی به این نمایشگاه آمدند تا فضای ویژه مردمی ایجاد کنیم  و پردیس کودکان برای سنین نوجوان شبیه سازی عملیات در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در طول نمایشگاه، هر شب ساعت 21 ویژه برنامه سمن گویان شبکه فارس پخش زنده ویژه هفته دفاع مقدس پخش می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها