مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

انقلاب اسلامي از ثمرات بزرگ نهضت عاشورا است

سرهنگ «محمد حسن سلامی» گفت: انقلاب اسلامی از ثمرات بزرگ نهضت عاشورا است که مایه اقتدار و بقای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۳۶۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ - 24September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارز ش های دفاع مقدس سمنان در دیدار با کارکنان  نهاد کتابخانه عمومی استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی از ثمرات بزرگ نهضت عاشورا است که مایه اقتدار و بقای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

سلامی گفت: تقارن هفته دفاع مقدس امسال با دهه اول ماه محرم، موجب شده تا هفته دفاع مقدس حال و هوای محرم و عاشورایی داشته باشد و ماهیت و هویت انقلاب اسلامی و رشادت های دفاع مقدس که ریشه در مکتب عاشورا داشته را نشان می دهد.

وی گفت: رمز موفقیت ها و پیروزی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اطاعت و تبعیت از ولایت فقیه، ایمان، اخلاص، بصیرت دینی، وحدت کلمه و همدلی مردم ایران بوده است.

وی با بیان اینکه بصيرت دينی و بيداری اسلامی در كشور ، سرمايه بازدارنده و سدی مستحكم در برابر تهديد دشمنان است. گفت: امروز جوانان، امنيت، اقتصاد و فرهنگ كشور هدف دشمن برای مقابله با نظام اسلامی قرار گرفته اند که باید در برابر تهدیدات دشمنان هوشیار بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان گفت: هدف اصلی برنامه‌های هفته دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و افتخارات هشت‌ساله دفاع مقدس متعلق به همه مردم است و باید حفظ شود.

وی با بیان این که  دفاع مقدس الگویی برای مقابله با تهدیدات دشمنان در همه اعصار است، گفت: ما در دوران دفاع مقدس، حتی سیم خاردار هم نداشتیم اما ما توانستیم و مقاومت کردیم و پای خود ایستادیم و دشمن را به عقب راندیم و به پیروزی رسیدیم.

سلامی گفت: مردم استان با تقدیم 3 هزار شهید 7550 جانباز، روحیه جهادی و انقلابی خود را با حضور همیشه در صحنه خود در دوران دفاع مقدس و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته اند.

وی گفت: نیروهای استان سمنان نیز در 55 عملیات شامل 24 عملیات توسط سپاه و بسیج 11 عملیات توسط لشکر 58 تکاور ذوالفقار ارتش و 20 عملیات توسط جهاد سازندگی شرکت و نقش فعال و اثرگذاری را ایفا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها