رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری 8 عنوان برنامه فرهنگی و هنری دفاع مقدس در یاسوج

«شریف اسلامی» از برگزاری هشت عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.
کد خبر: ۳۶۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ - 24September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «شریف اسلامی» رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ترویج و تبیین پیام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با زبان هنر یکی از مهمترین رسالت‌های حوزه هنری به عنوان یکی از نهادهای مولود انقلاب اسلامی است.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تولید و نشر کتب ادبیات پایداری، تولید فیلم، موسیقی، آثار تجسمی، نماهنگ و تئاتر با موضوع ایثار و مقاومت از مهمترین رویکردهای این نهاد در طول سال است.

اسلامی به ویژه برنامه‌های هفته مقدس اشاره کرد و گفت: اجرای نمایش آیینی و میدانی طریق‌القدس یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته است که در آن یک نمایش میدانی با تلفیقی از تعزیه و عملیات طریق‌القدس اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: برگزاری شب خاطره دفاع مقدس در شهر باشت و خاطره‌گویی دفاع مقدس توسط ایثارگران در مدارس شبانه‌روزی از دیگر برنامه‌های این هفته است که توسط این مرکز اجرا می‌شود.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین یک موشن‌گرافی با موضوع نقش مردم استان در دفاع مقدس با همکاری معاونت فرهنگی سپاه فتح استان تولید شده و در فضای مجازی توزیع خواهد شد.

اسلامی تصریح کرد: تولید کلیپ خاطرات 6 آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس و همچنین کلیپ شعرخوانی با موضوع ایثار و شهادت برای فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این هفته حوزه هنری است.

وی راه‌اندازی غرفه تولیدات هنری دفاع مقدس در نمایشگاه استانی دفاع مقدس در کنگره سرداران شهید، اکران فیلم‌های دفاع مقدس در مدارس و روستاها و معرفی کتاب‌های تولیدی ادبیات پایداری را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری در این هفته اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها