امام جمعه دهدشت تاکید کرد؛

ضرورت حمایت از نیروی‌های انقلابی در بدنه کشور

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» با تأکید بر ضرورت حمایت از نیرو‌های انقلابی در بدنه کشور گفت: عده‌ای دغدغه کشور دارند و در مقابل توطئه دشمنان حساس‌اند این‌ها انقلابی‌اند و به حرف دشمن گوش نمی‌دهند بنابراین باید به این‌ها میدان داد و کار دستشان سپرد.
کد خبر: ۳۶۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ - 27September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه دهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در سازمان ملل، اظهار داشت: رئیس‌جمهور مواضع نظام و ملت را بیان  و «نه»ی قاطع جمهوری اسلامی به آمریکا را علنی کرد.

امام جمعه دهدشت گفت: سخنانی که مطرح شد موضع نظام بود که رهبر هم اعلام فرمودند «تحت فشار و تحریم و زور با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد.»

حسینی ادامه داد: مذاکره‌ای که آمریکا اعلام می‌کند و می‌خواهند بین مسئولان ما و دولت آمریکا میزی تشکیل دهند این میز به معنای تسلیم است مذاکره نیست.

امام جمعه دهدشت سخنان رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان خبرگان را یادآور شد و گفت: رهبری در این دیدار نسبت به وعده‌های توخالی و پوچ اروپائیان فرمودند «وعده‌های اروپائیان پوچ است نباید به آنها اعتماد کرد فقط وعده دروغ می‌دهند با ملت و نظام‌ما دشمنی دیرینه دارند.»

حسینی تصریح کرد: اینهایی که دنبال مذاکره هستند خواهان استقلال و پیشرفت ملت نیستند تفکرشان آمریکایی است با آمریکا همدست‌اند یک معادله را بازی می‌کنند و با دو روش یک خط را طی می‌کنند.

وی همچنین به اهمیت جهاد در راه خدا از دیدگاه قران و روایات پرداخت و گفت: گر مجاهدان، شهیدان و ایثارگران به میدان جنگ نمی‌رفتند اسلام زمین می‌خورد و نوامیس بر باد می‌رفت.

خطیب نماز جمعه دهدشت با تأکید بر ضرورت حمایت از نیروهای انقلابی در بدنه کشور، تصریح کرد: عده‌ای دغدغه کشور دارند و در مقابل توطئه دشمنان حساس‌اند اینها انقلابی‌اند و به حرف دشمن گوش نمی‌دهند بنابراین باید به اینها میدان داد و کار دستشان سپرد.

حسینی ادامه داد: کسی که نسبت به دشمن بی‌خیال است نمی‌شود کار دستش سپرد و کسی که هر حکومتی باشد با او می‌سازد به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها