سردار رحیمی در بازدید از خبرگزاری دفاع‌ مقدس:

انتقال فرهنگ دفاع مقدس اقدامی ارزشمند و بسیار مهم است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ انتقال فرهنگ دفاع مقدس را یک اقدام ارزشمند، بزرگ و بسیار مهم دانست.
کد خبر: ۳۶۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ - 28September 2019

انتقال فرهنگ دفاع مقدس ارزشمند، بزرگ و بسیار مهم استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس، با ابراز خرسندی از حضور در این مجموعه خطاب به خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره جهاد و شهادت از خود جهاد و شهادت کمتر نیست و شما این کار بزرگ را انجام می‌دهید.

وی با بیان اینکه در خبرگزاری دفاع مقدس کار‌های بزرگی صورت می‌گیرد، افزود: امروز انقلاب اسلامی و هرآنچه که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و پاسداری از ارزش‌های نظام سربلند جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد، در محدوده کاری شما می‌گنجد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: اخبار اقدامات هر کدام از نیرو‌های انقلابی، ارزشی و نیرو‌های نظامی که برای دفاع از انقلاب اسلامی کار می‌کنند به شکل‌های مختلف در این خبرگزاری منعکس می‌شود.

سردار رحیمی خطاب به خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس خاطرنشان کرد: خدا را بار‌ها شاکر باشید که در این بخش و مسئولیت فعالیت می‌کنید. بدانید که کاری که انجام می‌دهید بزرگ، ارزشمند و بسیار مهم است.

وی گفت: در این دنیای پر زرق و برق ممکن است خاطره رشادت‌ها، جوانمردی‌ها و پای‌مردی‌ها رزمندگان اسلام را فراموش کنیم و از یاد ببریم که چه انسان‌های بزرگی فرزندان خود را برای حفظ آبرو، عزت و آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کردند و در طول این سال‌ها بر روی آرمان‌های خود ایستاده‌اند؛ لذا کار خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس در انعکاس اخبار حوزه دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان، انتشار وصیت‌نامه‌های شهیدان و مصاحبه با خانواده‌های شهدا بسیار ارزشمند است.

رئیس پلیس پایتخت در این بازدید ضمن خدا قوت به خبرنگاران از خبرگزاری دفاع مقدس به دلیل اهتمام در پوشش کامل اخبار حوزه ناجا قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار