مسئول عقیدتی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان عنوان کرد؛

لزوم توجه جوانان جامعه به مصادیق گام دوم انقلاب

حجت‌الاسلام «حسین الوند» گفت: همان‌گونه که اخلاق و معنویت و مصادیق آن یکی از توصیه‌های اساسی رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب به شمار می‌رود؛ روحیه گذشت و ایثار شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس باید مورد توجه آحاد افراد جامعه از جمله جوانان قرار گیرد.
کد خبر: ۳۶۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ - 29September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور حجت‌الاسلام «حسین الوند» مسئول عقیدتی ‌اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان و معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی اهل سنت شمال کشور و جمعی از علمای اهل سنت امروز در حوزه علمیه انبارالوم شهرستان آق قلا برگزار شد.

اهل‌سنت استان گلستان در دوران دفاع مقدس نقش موثری داشتند

در این نشست حجت‌الاسلام «حسین الوند» مسئول عقیدتی حفظ آثار دفاع مقدس گلستان اظهار داشت: کشور ما از سوی دشمن بعثی و هم‌پیمانانش مورد تجاوز قرار گرفت و همه آحاد مردم از ادیان و مذاهب مختلف، شیعه و سنی و مسیحی و یهودی و اقوام گوناگون به پا خواستند و در برابر دشمنان ایستادگی کردند و سند این مدعا نیز تقدیم حدود ۵۵۰ شهید اهل سنت از استان گلستان است که نشان از نقش موثر اهل‌ سنت این استان در دوران دفاع مقدس است.

وی با برشمردن مصادیقی از معنویت، گذشت و فداکاری رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل افزود: آسایش امروز ما مرهون تلاش و تحمل سختی‌ها، ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان است.

الوند گفت: همان‌گونه که اخلاق و معنویت و مصادیق آن یکی از توصیه‌های اساسی رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب به شمار می‌رود؛ روحیه گذشت و ایثار شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس باید مورد توجه آحاد افراد جامعه از جمله جوانان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها