فرمانده انتظامی کردستان:

یادآوری خاطرات شهدا حافظ قدرت دفاع دینی و نظامی ایران است

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه مقاومت کشور‌های اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی ایران است، گفت: یادآوری خاطرات فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها رزمندگان و شهدا موجب حفظ و زنده نگهداشتن پویایی انقلاب و قدرت دفاع دینی و نظامی ملت ایران است.
کد خبر: ۳۶۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ - 29September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی استان کردستان صبح امروز در همایش نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند. 

وی گفت: رزمندگان اسلام طی هشت سال، تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی امام عظیم‌الشأن (ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت. 

سردار آزادی با بیان اینکه مقاومت کشورهای اسلامی با تاسی از انقلاب اسلامی ایران است، گفت: یادآوری خاطرات فداکاری ها و جانفشانی ها، شهادت ها و ایثارگری ها موجب حفظ و زنده نگهداشتن پویایی انقلاب و قدرت دفاع دینی و نظامی ملت ایران است. 

وی در پایان تاکید کرد: در زمان حاضر، نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس از مهمترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار