فرمانده تیپ مستقل 288 زرهی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تجلی روحیه مقاومت و ایثار در ملت ایران در دوران دفاع مقدس

فرمانده تیپ مستقل 288 زرهی ارتش مستقر در خاش گفت: در دوران دفاع مقدس روحیه مقاومت و ایثار، گذشت، نوع‌دوستی در ملت بزرگ ایران متجلی شد.
کد خبر: ۳۶۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۵ - 16October 2019

در دوران دفاع مقدس روحیه مقاومت و ایثار در ملت بزرگ ایران متجلی شدسرهنگ «حسین محمدشفیعی» فرمانده تیپ مستقل 288 زرهی ارتش مستقر در خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: صلابت، عزت، شکوه و عظمت ملت مومن و انقلابی و شهیدپرور و ولایی ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس نمایان گشت.

وی اظهار داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی اقشار مختلف مردم ایران اعم از شیعه، سنی، فارس، بلوچ، ترک، کرد، مسیحی و ارمنی و بزرگ و کوچک به صحنه آمدند و عزتمندانه با دشمنان بعثی و حامیان استکباریشان مقابله کردند.

فرمانده تیپ مستقل 288 زرهی ارتش ادامه داد: در آن سالهای سخت و دشوار، ارتش تنها نماند و نیروهای مردمی و بسیج و سپاه با حضور مقتدرانه و شجاعانه توانستند بر دشمنان اسلام و کشور غلبه کنند.

سرهنگ شفیعی افزود: امام راحل با فرماندهی جنگ و اتخاذ تدابیری ارزشمند توانستند ملتی را متحد و منسجم کنند و در صف مقابله با دشمنان بفرستند که نتیجه آن در سالهای بعد از جنگ به خوبی نمایان بوده و شاهد دستاوردهایی هستیم که با مقاومت و ایستادگی مردم همیشه در صحنه به دست آمده و هم اینک با گذشت چند دهه از عمر انقلاب و پایان جنگ شاهد سرافرازی این انقلاب و نظام شکوهمند هستیم.

وی گفت: دشمنان اسلام و کشور باید بدانند که ارتش و سپاه و نیروهای انقلاب و مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران سربلند با ولایت مداری و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از کیان و ارزش ها و مرزهای میهن اسلامی مقتدرانه صیانت می کنند.

فرمانده تیپ مستقل 288 زرهی ارتش مستقر در خاش بیان داشت: ارتش مکتبی ایران اسلامی با ویژگی مردم یاری و مردمداری همچنان پا در رکاب رهبری برای عزتمندی کشور تلاش می کنند و در شرایط دشوار و سخت و بحرانی همراه مردم است و در حوزه های مختلف حضوری موثر خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها