سردار اشتری:

امنیت در کشور پایدار و مثال‌زدنی است/ سیاست فشار بر ایران نتیجه معکوس داشته است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز به وسیله تجهیزات جدید و فناوری‌های روز که به دست جوانان ما ساخته شده است، پلیس توانسته امنیت را در سراسر کشور ایجاد کند و در کشور، امنیتی باثبات و مثال‌زدنی داریم.
کد خبر: ۳۶۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ - 30September 2019

امنیت در ایران پایدار و مثال‌زدنی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در مراسم افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس ۲۰۱۹) با اشاره به اقدام مبتکران و مخترعان در ارائه نوآوری‌های خود در این نمایشگاه اظهار داشت: خوشبختانه در تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی رشد خوبی را نسبت به سال‌های گذشته شاهد هستیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز امنیت جوامع بشری جزء نیاز‌های اولیه مردم و برقراری امنیت جزء وظایف مهم دولت و ملت‌هاست.

فرمانده ناجا با بیان اینکه دو نعمتی که در کلام امام معصوم (ع) به آن اشاره شده، نعمت «امنیت» و «سلامتی» است، افزود: امروز به وسیله تجهیزات جدید، فناوری‌های روز و تکنولوژی‌ای که به دست جوانان ما ساخته شده است، پلیس توانسته این امنیت را در سراسر کشور ایجاد کند و در کشور، امنیتی باثبات و مثال‌زدنی داریم.

سردار اشتری گفت: اگر نگاهی گذرا به ۴۰ سال گذشته داشته باشیم، می‌بینیم که انقلاب ما سرشار از پیروزی و سربلندی بوده است.

وی اضافه کرد: طی ۴۰ سال گذشته ایران توسط آمریکا، اسرائیل و کشور‌های هم‌پیمان آن‌ها تحت فشار و تحریم بوده است، اما هیچ‌گاه سر خم نکرده و همواره شاهد پیشرفت بوده‌‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز ایران در زمینه تجهیزات دفاعی جزء کشور‌های برتر منطقه و در جهان جزء کشور‌های پیشتاز است. در حوزه علوم مختلف نیز پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم و هرگاه فشارهای دشمن بیشتر شد، ما پیشرفت‌های زیادی کردیم.

سردار اشتری عنوان کرد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی و در ۴۰ سال دوم انقلاب، نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی عاقلانه و هوشمندانه رشد و شکوفایی بیشتری خواهد داشت.

وی بیان کرد: مردم ما نشان دادند که بدون کمک کشور‌های بیگانه، می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم. هرگاه به کشور‌های متخاصم اعتماد کردیم، شکست خوردیم و هرگاه مقاومت کردیم، پیشرفت داشتیم؛ نمونه آن هم مذاکرات، تفاهم‌نامه و قرارداد‌هایی است که امضا شد، اما آن‌ها به قول و قرار خود عمل نکردند و ایران تنها طرفی بود که به عهد خود پای‌بند بود.

فرمانده ناجا ادامه داد: امروز پس از بدعهدی کشور‌های اروپایی و آمریکا مسئولان ما تصمیم گرفتند که تعهدات خود را در قالب برجام کاهش دهند.

سردار اشتری گفت: امروز به واسطه همت همکاران بنده و بهره‌گیری از تجهیزات پلیسی و امنیتی مناسب، از امنیت خوبی برخورداریم.

وی تأکید کرد: در آینده به جای استفاده از افراد باید از تجهیزات استفاده کنیم. در جهان امروز تجهیزات و فناوری حرف اول را می‌زند و قدرت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری باید در اختیار ما جهت برقراری امنیت قرار گیرد.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی «هوشمندسازی» است، گفت: همکاران بنده در بخش‌های مختلف در راستای ایجاد «پلیس هوشمند» و هوشمندسازی اقدامات خوبی انجام داده‌اند و ظرفیت‌های خوبی در پلیس داریم.

سردار اشتری اضافه کرد: خوشبختانه امروز «پلیس الکترونیک» در جامعه شناخته شده است و تجهیزات خوبی داریم.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به پلیس، نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است، افزود: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و این موضوع را بار‌ها نشان داده است.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: ناجا در دفاع مقدس بیش از هشت هزار و ۵۰۰ شهید، ۱۳ هزار جانباز و دو هزار آزاده را تقدیم نظام کرد؛ همچنین بعد از دفاع مقدس، ناجا بیش از پنج هزار شهید را برای برقراری نظم و امنیت تقدیم کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار