معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی:

نیروی انتظامی با الهام از شهدا در تامین امنیت کشور ثابت قدم است

سردار «محمدعلی نوری‌نژاد» گفت: با الهام از شهدا و تبعیت از ولایت در تامین امنیت پایدار کشور ثابت قدم و قاطعانه عمل می‌کنیم.
کد خبر: ۳۶۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ - 01October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار «محمدعلی نوری نژاد» معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی امروز در یادواره شهدای امنیت نیروی انتظامی استان قزوین که با حضور خانواده معزز شهدا و جمعی مسئولان کشوری و لشکری در دانشگاه بین‌المللی امام (ره) برگزار شد، اظهار داشت: 40 سال قبل وقتی به برقراری امنیت در کردستان به نیرو نیاز داشتیم از قزوین آمدند و شهدای بزرگواری تقدیم کردند و بعدها نیز در مناسبت‌های دیگر در حصر آبادان شرکت داشتند و شهید دادند.

وی عنوان کرد: در حصر آبادان یک گردان از قزوین بود و در عملیات متعدد حضور داشتند و یگان ویژه هم افتخار آفریدند که نشان می‌دهد هر جا لازم باشد نیروی انتظامی در صحنه حاضر است. 

نیروی انتظامی با الهام از شهدا درتامین امنیت کشور ثابت قدم است

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: هر جا مظلومی در جهان است ایران اسلامی در دفاع الگو و سرآمد است که این روحیه از شهید و شهادت گرفته شده است.

نوری‌نژاد افزود: پیشرفت‌های نظامی مدیون دفاع مقدس و اقتدار کشور مدیون شهداست و وحدت کلمه حول محور ولایت فقیه رمز موفقیت نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به دلیل نوع خدمت دروازه شهادت همواره به روی نیروهایش باز است و چون کینه و توطئه دشمنان هرگز کم نشده لذا پلیس هم در معرض تهدید مستمر دشمن است.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی بیان داشت: امنیت امروز ایران اسلامی با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست لذا دشمن طمع کرده و با وارد کردن مواد مخدر و سلاح می خواهد کشور را نا‌امن کرده و به مردم آسیب بزند.

نوری‌نژاد گفت: دشمنان با ماهواره و ترویج اعتیاد و تهاجم فرهنگی و رواج ناهنجاری می‌خواهند به نسل جوان آسیب بزنند که باید هوشیار باشیم و آن را خنثی کنیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: با تجربه دفاع مقدس توانسته‌ایم در همه ماموریت‌ها موفق عمل کنیم و در اربعین امسال که بیش از ۳ میلیون زائر خواهیم داشت نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت آنها و گذر قانونی از مرزها یک کار بزرگ است که به برکت امام حسین (ع) و حضور ماموران متعهد به خوبی اجرا می‌شود.

در پایان از تمبر یادبود شهدای انتظامی استان رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار