بیانیه تشکر و قدردانی دبیر ستاد هفته دفاع مقدس گلستان

دبیر ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گلستان، در راستای تقدیر و تشکر از همه آحاد مردم و مسئولین استان در اجرای باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ - 03October 2019

بیانیه تشکر و قدردانی دبیر ستاد هفته دفاع مقدس گلستان //// منتشر نشود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و دبیر ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گلستان، در راستای تقدیر و تشکر از همه آحاد مردم و مسئولین استان در اجرای باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بی تردید، زنده نگاه‌داشتن، حفظ و اشاعه‌ فرهنگ دفاع مقدس، ضرورتی ارزشمند و انکارناپذیر در جهت هدایت نسل جوان، تعمیق باورها، سالم سازی جامعه و به‌سازی مناسب اجتماعی و نیز منطقی ترین اقدام در جهت رویارویی با تبلیغات مسموم و پوشالی تهاجم فرهنگی غرب و ایادی منطقه ای و جهانی استکبار است.

بهره گیری از این فرهنگ و کاربردی نمودن دستاوردهای مثبت و الهام بخش آن، در تمامی زمینه های اجتماعی، خود عامل مهمی است که می‌تواند جامعه‌ی اسلامی ما را به سمت کمال، عزت و سربلندی سوق دهد.

فرمانده معزز کل قوا، حضرت امام خامنه ای عزیز ( مد ظله العالی) تأکید فرمودند: «مواظب باشید از مسئله ی دفاع مقدس که در این کشور اتفاق افتاده غافل نشوید. در سالگرد هفته دفاع مقدس، هیچ چیز شایسته تر از آن نیست که یاد و نام گرامی شهیدان و فداکاران راه خدا را بزرگ بداریم.»

لذا بدین وسیله از هرگونه همکاری، مشارکت، همراهی، هم افزایی و همدلی نماینده معزز ولی فقیه در استان، استاندار محترم و رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، معاونین محترم استاندار، فرماندارن محترم شهرستان‌ها، کلیه فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل، روسای، کارکنان خدوم دستگاه های اجرایی، آحاد پیشکسوتان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، در راستای بزرگداشت سی و نهمین سالروز هفته دفاع مقدس و انجام برنامه های فاخر، نوآورانه در این ایام و گرامیداشت یاد، نام و خاطره 4000 شهید والامقام، 40 هزار رزمنده غیور، هزاران جانباز، آزاده و ایثارگر و خانواده معزز شهداء و ایثارگران، آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه  استان گلستان، نهایت قدردانی و امتنان به عمل می آید.

امید است با تأسی از وصایای گهربار امام راحل(ره) و شهیدان والامقام و گوش جان سپردن به اوامر فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) و در ذیل عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر (عج)، در احیاء، تبیین، تدوین، حفظ و اشاعه یاد و نام  شهیدان گرانقدر بیش از پیش  موفق و منصور باشیم.

و من الله التوفیق ان شاءالله

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها