مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای بوشهر خبر داد؛

اعزام ماشین‌آلات راهداری برای احداث پارکینگ در مرز شلمچه

«حمیدرضا علم» گفت: برای احداث پارکینگ در مرز شلمچه، هشت دستگاه ماشین‌آلات راهداری استان بوشهر اعزام شده‌اند و این در حالی است که راهدارخانه‌ها در محورهای مواصلاتی در مسیر استان بوشهر به خوزستان فعال و خدمات ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ - 04October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «حمیدرضا علم» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی با شرکت‌های حمل و نقل استان برای جابه‌جایی زائران حسینی قرارداد منعقد کرده‌‌اند، اظهار داشت: برای رفاه حال زائران حسینی، خط مستقیم و ویژه اتوبوسی از بوشهر و برازجان به مرز شلمچه راه‌اندازی شده است.

علم، با اشاره به این‌که اکنون روزانه هفت سرویس اتوبوسی از بوشهر و برازجان به مرز شلمچه مسافران را جابه‌جا می‌کنند، گفت: قیمت بلیت اتوبوس از بوشهر به شلمچه افزایش نداشته و قیمت آن 50 هزار تومان همانند سال گذشته است.

وی از استقرار هشت دستگاه ماشین‌الات راهداری برای رفاه حال زائران خبر داد و خاطرنشان کرد: برای احداث پارکینگ در مرز شلمچه، هشت دستگاه ماشین‌آلات راهداری استان بوشهر اعزام شده‌اند و این در حالی است که راهدارخانه‌ها در محورهای مواصلاتی در مسیر استان بوشهر به خوزستان فعال و خدمات ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار