مسئول حفظ آثار مشارکت روحانیت لرستان در دفاع مقدس:

«مقاومت» در جنگ اقتصادی تنها رمز پیروزی است

حجت‌الاسلام حسین بیرانوندی گفت: امروز در جنگ اقتصادی که دشمن به راه انداخته است تنها رمز پیروزی مقاومت و ایستادگی است، چراکه این جنگ، جنگ اراده‌هاست.
کد خبر: ۳۶۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ - 04October 2019

در این جنگ اقتصادی تنها رمز پیروزی مقاومت است

حجت‌الاسلام «حسین بیرانوندی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت لرستان در دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد در تحلیل نظریه مقاومت اظهار داشت: دفاع مقدس به ما آموخت که مقاومت در برابر دشمن نتیجه بخش است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با 70 کشور دنیا مقابله کرد، افزود: از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی مقاومت، رمز پیروزی در برابر دشمن است. ایستادگی هزینه دارد، اما هزینه تسلیم شدن به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است.

حجت الاسلام بیرانوندی با ذکر این مطلب که مقاومت و هوشیاری ملت ایران، انقلاب اسلامی را با عبور از 40 سال اقتدار و درخشندگی، وارد دهه‌ی پنجم خود کرده است، گفت: این مقاومت که ریشه در تفکر و راه امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران دارد، امروز به سطح بازدارندگی رسیده و ایران در برابر فشار حداکثری آمریکا، ثابت قدم ایستاده و دشمن را به عقب رانده است.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت لرستان در دفاع مقدس، تصریح کرد: مقاومت جمهوری اسلامی ایران همواره سیاست و توطئه دشمنان را خنثی کرده است و با مرور تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی،  نشانه‌های آن به فراوان یافت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنی با ایران که پس از پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد، ریشه در مقاومت منطقی، عقلی و دینی ملت ایران دارد.

حجت الاسلام بیرانوندی ادامه داد: اندیشه مقاومت که در استقلال طلبی معنا می شود، با وجود اینکه هزینه دارد، ابزاری منطقی برای هر ملتی است که می‌خواهد هویتدار و در عین حال مقتدر باشد.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت لرستان در دفاع مقدس افزود: ملت ایران با مقاومت اصولی در زمینه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی، دفاعی و نظامی موفقیت‌های مهمی کسب کرده و تداوم دشمنی آمریکا با ملت ایران ریشه در همین موفقیت‌ها در سایه استقلال خواهی و حفظ آن دارد به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اندیشه مقاومت، قدرتمندترین سلاح یک ملت است.

وی بیان کرد: مقاومت ملت ایران که امروز از مرزهای جغرافیایی هم عبور کرده است، نشان می‌دهد، اندیشه مقاومت امام خمینی(ره) اجزای منطقی و کارآمدی دارد و مورد تایید دیگر ملت های آزاده و استقلال خواه است.

حجت الاسلام بیرانوندی اظهار داشت: تجربه نشان داده است در طول این 40 سال مقاومت هرجا که ایستادگی کرده‌ایم، موفقیت و پیشرفت نصیب ما شده است و هرجا که براساس میل طرف مقابل حرکت کردیم، ضربه خوردیم.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت لرستان در دفاع مقدس ادامه داد: امام خمینی (ره) برخلاف تفکر غلطی که می‌گوید فایده ای ندارد و یا نمی‌توانیم مقاومتی در برابر گردن کلفت‌های دنیا داشته باشیم، آن را امری ممکن می‌دانست و براساس همین مبنا در دوران نهضت اسلامی و همچنین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر فشارها، ایستادگی کرد.

وی راز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی را خط مقاومت، ایستادگی و خط استفاده از ظرفیت‌های داخلی دانست و گفت: امروز در این جنگ اقتصادی که دشمن به راه انداخته است تنها رمز پیروزی مقاومت است چراکه این جنگ، جنگ اراده هاست.

حجت الاسلام بیرانوندی افزود: جبهه‌ی مقابل ما اراده کرده که ما را از بین ببرد و ما هم اراده کرده ایم که بایستیم و ما پیروزیم چون علاوه بر اراده فردی، تکیه و توکل ما هم بر خدای متعال است. به فرموده قرآن اگر ما دین خدا را یاری کنیم خدا هم ما را یاری خواهد کرد و قدم های ما را ثابت قدم نگه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها