علی‌اصغر جعفری:

آماده همکاری دوجانبه و مستمر با موسسه احیاء لبنان هستیم

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دیدار با مدیر موسسه احیاء لبنان، گفت: حضور شما را در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به فال نیک می‌گیریم و امیدوار هستیم همکاری‌های مستمر و دوجانبه با یکدیگر داشته باشیم.
کد خبر: ۳۶۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ - 05October 2019

آماده همکاری دوجانبه و مستمر با موسسه احیاء لبنان هستیمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جلسه دیدار با مدیر موسسه احیاء لبنان، اظهار داشت: من اعتقاد دارم خداوند یک نقش تاریخی بر عهده حزب الله لبنان گذاشته است و آن این است که حزب الله هوشمندانه این مسیر را طی می‌کند. حوادث اخیر در یمن سوریه، لبنان نشان می‌دهد که شرایط برای ظهور امام عصر (عج) محیا می‌شود.

وی ضمن معرفی فعالیت‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افزود: در حال اضافه کردن بخش جدیدی به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با نام «مقاومت» هستیم که تا یک ماه دیگر بخش اول آن افتتاح خواهد شد و دوستان ما در حزب الله در بخش لبنان، فلسطین به ما کمک می‌کنند. سال گذشته ۷۰ عنوان کتاب جدید منتشر کردیم و امسال در سی و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب زندگی شهید عماد مغنیه را ارائه کردیم. این کتاب که در قالب ذکر خاطراتی از زمان تولد تا شهادت به بررسی زندگی نامه شهید عماد مغنیه، فرمانده نظامی حزب الله لبنان می‌پردازد، در ۳۶۶ صفحه و سه بخش زندگی نامه، ضمائم و تصاویر به قلم الهه آخرتی از سوی انتشارات موزه دفاع مقدس منتشر شده است.

جعفری بیان داشت: مفسرین براین اعتقاد هستند که زمان ظهور امام عصر (عج) ایشان خود را فرزند امام حسین (ع) معرفی می‌کند چرا که امام حسین (ع) در تمام جهان شناخته شده است.

وی خطاب به مدیر موسسه احیاء لبنان، گفت: حضور شما را در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به فال نیک می‌گیریم و امیدوار هستیم همکاری‌های مستمر و دوجانبه با یکدیگر داشته باشیم. یک تفاهم‌نامه با دوستان حزب‌الله داریم که با یکدیگر همکاری‌های مشترکی انجام می‌دهیم. افتخار بزرگی است که مردم حزب الله لبنان رهبر شجاعی دارند که درمقابل زورگویی‌های ابرقدرت‌ها ایستادگی و مقاومت می‌کند.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درباره دیگر فعالیت‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان کرد: امسال نیز ۱۲۵ عنوان کتاب جدید در دست چاپ است که برخی ازعناوین آن درباره تاریخ شفاهی است. ما شش هزار ساعت تاریخ شفاهی با موضوع دفاع مقدس ضبط کردیم و اسناد خوبی نیز در این حوزه داریم.

این جلسه صبح روز شنبه سیزدهم مهر ۹۸ با حضور علی‌اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نجوا رعد مدیر موسسه احیاء از لبنان، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، معصومه شهرابی مشاور امور بانوان موزه انقلاب اسلامی، آلاء منذر نویسنده حوزه مقاومت لبنان، زهیه سعد معاون مدیر موسسه احیاء در سالن جلسات دزفول موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار