واکنش گروه‌های مقاومتی فلسطین به خبر طرح ترور ناکام سرلشکر سلیمانی

گروه‌های مختلف فلسطینی در واکنش به خبر تلاش ناکام برای ترور فرمانده نیروی قدس سپاه اعلام کردند برخی طرف‌ها دنبال ضربه به مقاومت و کم‌رنگ کردن پیروزی‌های آن هستند اما به جایی نخواهند رسید.
کد خبر: ۳۶۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ - 05October 2019

واکنش گروه‌های مقاومتی فلسطین به خبر طرح ترور ناکام سرلشکر سلیمانیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حجت الاسلام «حسین طائب» رئیس سازمان اطلاعات سپاه هفته گذشته از طراحی و برنامه‌ریزی چندین ساله سرویس‌های امنیتی عبری- عربی برای ترور سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه خبر داد.

این خبر با واکنش گسترده گروه‌های مقاومت فلسطینی همراه بود و این گروه‌ها اعلام کردند، تلاش‌ها برای ضربه به نیروهای مقاومت در منطقه محکوم به شکست است.

جنبش « المقاومة الشعبیة » (مقاومت مردمی) در بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

بر اساس گزارش وبگاه فلسطینی «دنیا الوطن»، این جنبش در ادامه خنثی‌سازی این ترور را به سرلشکر سلیمانی و سران جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

المقاومه الشعبیه در ادامه بر نقش ویژه قاسم سلیمانی در حمایت از مقاومت فلسطین در جنگش علیه دشمن اسرائیلی و ایستادن ایران در کنار ملت فلسطین تأکید کرد.

«ابومجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت نیز به شبکه «المیادین» گفت، تلاش‌های ناامید‌کننده‌ای از سوی دشمن صهیونیستی و متحدان آن در منطقه و آمریکا برای کنار زدن مقاومت در جریان است؛ مقاومتی که پیروزی‌های بسیاری در فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و یمن کسب کرده و نماینده‌ای چون حاج قاسم سلیمانی دارد .

«ولید القططی» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی هم گفت، این تلاش‌ها در چارچوب مقابله با محور مقاومت صورت می‌گیرد و قاسم سلیمانی یکی ازسمبل‌های مقاومت است.

«طلال ابوظریفه» عضو جنبش «الجبهه الدیمقراطیه» (جبهه دموکراتیک) نیز تصریح کرد، کسانی هستند که دنبال منصرف کردن ایران از حمایت از مقاومت و کم رنگ کردن پیروزی‌های محور مقاومت هستند اما موفق نخواهند شد.

جنبش حماس هم دیروز (جمعه) ضمن محکوم کردن طرح ترور فرمانده نیروی قدس سپاه گفت که این گونه تلاش‌ها فقط در راستای منافع صهیونیست‌هاست.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار