محسنی بندپی:

دشمن جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد/ امنیت از مهمترین ارکان توسعه است

استاندار تهران گفت: به دلیل اقتدار و آمادگی نیرو‌های مسلح کشورمان، دشمن هیچ‌گاه فکر حمله نظامی به ایران را نخواهد کرد.
کد خبر: ۳۶۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ - 08October 2019

دشمن جرات حمله نظامی به ایران را ندارد/ امنیت مهمترین ارکان رشد جامعه استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح که صبح امروز (سه‌شنبه) همزمان با ششمین روز از هفته ناجا در فرماندهی انتظامی تهران برگزار شد، امنیت را یکی از مهمترین مؤلفه‌های پیشرفت و توسعه در حوزه‌های مختلف دانست و اظهار داشت: یکی از ارکان رشد هر کشور، امنیت و آرامش است و امنیت فراگیر در کشور مرهون اقتدار و صلابت نیرو‌های مسلح است.

استاندار تهران ادامه داد: امروز با وحدتی که در نیرو‌های مسلح وجود دارد، خط مقدم خودمان را برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر بنا کرده‌ایم.

‌وی با بیان اینکه امروز دشمن برای رسیدن به مقاصد خود جنگ روانی به راه انداخته است، افزود: نیرو‌های مسلح کشور نقشه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند و به دلیل اقتدار و آمادگی نیرو‌های مسلح، دشمن هیچ‌گاه فکر حمله نظامی به ایران را نخواهد کرد.

محسنی بندپی در بخش دیگری از سخنان خود درباره معتادان متجاهر گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، امروز ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر از پنج هزار نفر به ۱۷ هزار نفر افزایش یافته است.

استاندار تهران درباره وضعیت کودکان کار نیز عنوان کرد: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های متولی در زمینه ساماندهی کودکان کار، اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها