جانشین فرمانده کل ارتش:

زمان تبدیل ایده به محصول در سازمان صنایع دفاع به حداقل رسیده است

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: نخبگان صنعت دفاعی به خودباوری لازم در حوزه مأموریتی خود رسیده‌اند؛ به گونه‌ای که زمان تبدیل ایده به محصول نهایی در سازمان صنایع دفاع به حداقل رسیده است.
کد خبر: ۳۶۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ - 08October 2019

ایجاد رعب و حشت در دل دشمنان با تولیدات صنایع دفاعبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش با حضور در نمایشگاه سازمان صنایع دفاع از توانمندی‌ها و محصولات سازمان صنایع دفاعی در حوزه رزم انفرادی، پدافند هوایی، انواع راکت و خمپاره‌انداز، مهمات سبک و سنگین و خودروی‌های زرهی و تاکتیکی بازدید کرد.

وی در این بازدید با اظهار رضایت از دستاورد‌های جدید سازمان صنایع دفاع گفت: در تسلیحات تولیدی جدیدِ سازمان صنایع دفاع به نیاز‌های اساسی نیرو‌های مسلح در حوزه راهبردی و تاکتیکی توجه بیشتری شده است و نخبگان صنعت دفاعی به خودباوری لازم در حوزه مأموریتی خود رسیده‌اند؛ به گونه‌ای که زمان تبدیل ایده به محصول نهایی در سازمان صنایع دفاع به حداقل رسیده است.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره توانمندی ساصد در حوزه تولیدات هوشمند و نقطه‌زن عنوان کرد: امروز دستارود‌های تولیدی سازمان صنایع دفاع در چشم و دل دشمنان رعب و حشت ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار