غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی:

مجلس از تصمیم توقف تولید خودروهای بی‌کیفیت حمایت خواهد کرد

نماینده مردم دشت در مجلس شورای اسلامی از حمایت مجلس برای توقف خودروهای بی‌کیفیت خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ - 08October 2019

مجلس از تصمیم توقف تولید خودروهای بی‌کیفیت حمایت خواهد کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص تصمیم وزیر صمت برای توقف چهار خودرو بی‌کیفیت، گفت: آقای رحمانی که امروز مسئولیت وزارت صمت را عهده‌دار هستند، هم در دوره نهم مجلس شورای اسلامی رییس کمیسیون صنایع و معادن بودند و هم چند سالی در دولت آقای روحانی در کسوت قائم مقام وزیر صمت در امور تولید فعالیت می‌کردند؛ پس واضح و روشن است که ایشان فردی از جنس صنعت است.

وی افزود: تصمیم وزیر صمت در خصوص توقف تولید چهار خودروی بی‌کیفیت را درست و عقلانی ارزیابی می‌کنم و انتظارم این بود که آقای رحمانی زودتر از این، چنین تصمیمی را اتخاذ می‌کردند، زیرا خودروهای بی‌کیفیت در این سال‌ها خسارت‌های زیادی را روی دست مردم و کشور گذاشت.

نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس تصریح کرد: من با جلوگیری از واردات خودرو مخالفم چون فکر می‌کنم هم در سوخت، استهلاک، امنیت و ظاهر خودرو با چالش روبرو شدیم، اما فارغ از این موضوع، دستور آقای رحمانی برای جلوگیری از تولید خودروهایی که سال‌ها با انتقادات گسترده‌ای روبرو بود، کاملاً انقلابی و در جهت رشد صنعت خودرو است.

جعفرزاده اظهار داشت: مردم سال‌هاست که از برخی محصولات خودروسازان داخلی به‌عنوان ارابه مرگ یاد می‌کنند و موضوع عجیب‌تر قیمت بالای این خودروها است. نه‌تنها خودروسازان، بلکه همه تولیدکنندگان باید بدانند که مشتری پول خودش را به زحمت کسب کرده و شایسته نیست که محصول بی‌کیفیت به آن‌ها تحویل شود.

وی در پایان گفت: به‌هرحال برای رونق تولید و پیشرفت در حوزه صنعت باید هدف‌گذاری داشت و اولین کار در این مسیر، توقف برخی رویکردهای نادرستی است که سال‌ها در بدنه صنعت رخنه کرده است. از این‌رو تصمیم آقای رحمانی در این خصوص را منطقی می‌دانم و حتماً مجلس از این موضوع حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها