نماینده ولی فقیه در مازندران:

خیانت در نیت واقفان بزرگ‌ترین خیانت به مردم است

آیت‌الله نورالله طبرسی بزرگ‌ترین خیانت به مردم را خیانت در نیت واقفان برشمرد و بر ضرورت احیای موقوفات تأکید کرد.
کد خبر: ۳۶۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ - 08October 2019

خیانت در نیت واقفان بزرگترین خیانت به مردم است / ضرورت احیای موقوفاتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار حجت‌الاسلام «سیدمهدی خاموشی» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه مازندران بیشترین موقوفات کشور را داراست، از بیشترین موقوفات استان در شهرهای ساری، بابل و آمل خبر داد و اظهار داشت: موقوفات زیادی از رامسر تا گلوگاه وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بزرگترین خیانت به مردم را خیانت در نیت واقفان برشمرد و بر ضرورت احیای موقوفات تأکید کرد و با بیان اینکه کشور نیازمند کار جهادی است، گفت: مدیران به فکر پویایی و کارآمدی مجموعه خویش باشند.

وی با اعلام اینکه اقدامات مناسبی در زمینه موقوفات در مازندران انجام شده است، از وقف حوادث غیرمترقبه در استان خبر داد و گفت: آبادانی و اقدامات وقف را به خوبی به مردم نشان دهیم.

در این دیدار حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در سخنانی ضمن ارائه گزارش از اقدامات اوقاف استان مازندران، از برپایی موکب حضرت علی اصغر (ع) اوقاف مازندران در سامرا خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها