سردار نوری‌نژاد:

ارائه ۱۰ میلیون خدمت امنیتی و انتظامی در سراسر کشور/ دشمن از موشک‌های نقطه‌زن ایران هراس دارد

معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی در سالی که گذشت، ۱۰ میلیون خدمت امنیتی و انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در سراسر کشور ارائه داده است.
کد خبر: ۳۶۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ - 09October 2019

ارائه ۱۰ میلیون خدمت امنیتی و انتظامی در سراسر کشور/ ترس دشمن از موشک‌های نقطه زن نیرو‌های مسلحبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدعلی نوری‌نژاد» معاون هماهنگ‌کننده ناجا صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم صبحگاه مشترک دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی فرصتی است برای تجدید عهد و پیمان با فرمانده معظم کل قوا، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای نظم و امنیت اظهار داشت: شهدا چراغ راه جمهوری اسلامی هستند و شهدای گمنام، امروز اگرچه گمنام هستند، اما راهنمای همه ما هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه در هفته ناجا تلاش شده دستاورد‌های ناجا طی یک سال گذشته به آن‌ها ارائه داده شود، گفت: اگر همکاری ملت نباشد، نیروی انتظامی در صحنه عمل موفق نخواهد شد.

سردار نوری نژاد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی هر ساله بیش از ۳۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می‌کند، گفت: مشاوره، صدور گذرنامه، تعویض پلاک و... بخشی از خدمات ناجا است.

معاون هماهنگ کننده ناجا عنوان کرد: مأموریت‌ها ناجا پیچیده و متنوع است و با توجه به اینکه ارتباط تنگاتنگی با مردم دارد، بسیار سخت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: زمانی که دشمن به کشورمان حمله کرد، تیزپروازان نیروی هوایی در عملیات «کمان ۹۹» با بیش از ۱۴۰ فروند جنگنده نقاطی از خاک دشمن را بمباران کردند. همچنین امروز عملیات هوایی «اچ ۳» در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

سردار نوری نژاد با اشاره به اینکه امروز دشمن از موشک‌های نقطه‌زن نیرو‌های مسلح هراس دارد، گفت: امروز نیروی دریایی نیز با حضور در اقیانوس‌های دوردست و هزاران کیلومتر دورتر از مرز‌ها مقتدرانه در حال عملیات است.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیرو‌های زمینی با شهامت و دلاوری در دفاع مقدس کاری با دشمن کردند که امروز دشمن جرات حمله ندارد.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه توان دفاعی ما امروز باعث برقراری امنیت پایدار شده است، گفت: نقشه‌های دشمن یکی پس از دیگری شکست خورده است.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی با هوشیاری و هوشمندی حضوری فعال در سراسر کشور دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران با برقراری امنیت پایدار داخلی در منطقه و جهان حضوری مقتدرانه دارد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در سالی که گذشت، ۱۰ میلیون خدمت امنیتی و انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در سراسر کشور ارائه داده است.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه نیرو‌های مسلح در امورات تحقیقاتی، نظامی و رزمی خودکفا و توانمند هستند، گفت: امروز باید با هوشیاری و بصیرت از نقشه‌های دشمن مطلع باشیم و در برابر آن‌ها ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار