برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل

مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل امروز در ستاد فرماندهی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ - 09October 2019

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان زابلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل با حضور سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه سلمان و مسئولان شهرستانی و منطقه سیستان برگزار شد.

گشتاسبی در این مراسم اظهار داشت: چرا پرداختن به گام دوم انقلاب اسلامی آن هم در این برهه از زمان از اهمیت خاص برخوردار است، چون نوع نگاه ما و اندیشه ما در همه عرصه‌ها با این شرایط خاص است.

وی گفت: در واقع گام دوم انقلاب گذر از یک مرحله سخت و دشواری ست که در انقلاب چهل ساله شاهد بودیم و همه مردم موفقیت‌، عزت و پیش برندگی انقلاب نقش موثری داشتند.

این مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی با همت و اراده و رهبری حکیمانه امام به پا خواست و تحول اساسی و بنیادی در حکومت و نظام حاکم در این کشور ایجاد کرد و کمتر اتفاق می‌افتد که انقلابی صورت گیرد و مردم آن پایبند آن باشند.

گشتاسبی بیان داشت: تنها انقلابی که به عنوان الگو در دنیاست انقلاب اسلامی ماست، انقلابی که تمام دشمنان سعی در براندازی آن داشتند ولی با توکل به خدا و همت و خون‌هایی که دادند پابرجا ماند و توانست با قدرت گام دوم انقلاب را بردارد.

در پایان مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار «علی ثمره حسینی» تقدیر و به جای وی سرهنگ پاسدار «موسی سنچولی» به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان زابل معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار