دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر:

حمایت آمریکا از حقوق بشر تبلیغاتی است

«امین انصاری» با بیان اینکه آمریکا با تبلیغات خود را به عنوان حافظ حقوق بشر معرفی کرده است در حالیکه بر خلاف این است، گفت: آمریکا 22 کشور را بر خلاف‌ سیاست شورای امنیت سازمان ملل متحد تحریم کرده است.
کد خبر: ۳۶۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ - 09October 2019

تحریم های آمریکا نقص حقوق بشر 80 میلیون ایرانی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «امین انصاری» دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پنجمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی» با اشاره به حوادث تروریستی در اوایل انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از دستاویزهای آمریکا برای از پا در آوردن جهانیان، حقوق بشر است.

وی با بیان اینکه آمریکا با تبلیغات خود را به عنوان حافظ حقوق بشر معرفی کرده است در حالیکه بر خلاف این است گفت: آمریکا باید به 80 میلیون ملیت ایرانی پاسخ دهد که چرا ایران اسلامی را تحریم کرده است.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه شاهد افول هژمونی آمریکا خواهیم بود خاطرنشان کرد: باید یک بسیج و نهضت عمومی علیه خطاهای امریکا تشکیل شود.

انصاری با بیان اینکه آمریکا به اسم حقوق بشر در حال نقص حقوق بشر ملت‌هاست، افزود: آمریکایی‌ها به چارچوب‌های سازمان ملل پایند نیستند و اگر شورای امنیت سازمان ملل متحد بر خلاف میل آمریکا دستوری صادر کند، آن را نمی‌پذیرند.

وی با یادآوری اینکه آمریکا 22 کشور را بر خلاف‌ سیاست شورای امنیت سازمان ملل متحد تحریم کرده است، اظهار داشت: سازمان ملل از جنایت های رژیم صهیونیستی حمایت می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار