نماینده حماس در ایران:

مقاومت توانسته بینی استکبار را به خاک بمالد

«خالد القدومی» با بیان اینکه وحدت کشورهای خط مقاومت در برابر استکبار تنها راه‌حل پیروزی است گفت: طبق گزارشات نشریات آمریکایی، مقاومت بینی استکبار را به خاک مالیده است.
کد خبر: ۳۶۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ - 09October 2019

مقاومت توانسته بینی استکبار را به خاک بمالد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «خالد القدومی» نماینده حماس در ایران در پنجمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری» با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با تمام وقاحت عملکرد خود را در رسانه ها منعکس می کنند اظهار داشت:

وی به شهادت «محمد الدوله» کودک فلسطینی اشاره کرد و گفت: طی سال‌های 2 هزار تا 2006 میلادی تعداد 1400 کودک فلسطینی با مشارکت امریکا به قتل رسیده اند.

نماینده حماس در ایران با بیان اینکه که همه جنایت‌ها به‌ وسیله صهیونیست‌ها و سردمدار آن آمریکا رخ می دهد خاطرنشان کرد: استکبار جهانی ماشین کشتار بر علیه مردم مظلوم فلسطین به کار گرفته است.

خالد القدومی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی 121 میلیارد دلار بیشترین دریافت‌کننده کمک‌های نظامی از سوی آمریکا است افزود: آمریکا آشکارا در کنار رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد:  آمریکا تا سال 2017 میلادی بیش از 43 بار برای دفاع از منافع استکباری خود از حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل استفاده کرده است.

نماینده حماس در ایران با اشاره به اینکه حمایت از ترامپ در جغرافیای شهر قدس در هم شکستن حیثیت فلسطین است اظهار داشت: هر کسی عزت می خواهد این راه سختی‌های خود را دارد و گل فرش نیست.

خالد القدومی با بیان اینکه تجربه نشان داده است که گفتگو  و مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه ای ندارد گفت: پیشنهاد های وسوسه انگیز آمریکا هیچ ثمری ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اشغالگران صهیونیستی هیچ منفعت و خیرخواهی برای دولت ما نمی‌خواهند.

نماینده حماس در ایران با بیان اینکه طبق گزارشات نشریات آمریکایی، مقاومت بینی استکبار را به خاک مالیده است افزود: وحدت کشورهای خط مقاومت در برابر استکبار تنها راه‌حل پیروزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار