به همت حوزه هنری؛

کاروان ۸۰ نفره شاعران و نویسندگان ایرانی به کربلا اعزام می‌شود

کاروان ۸۰ نفره شاعران و نویسندگان ایرانی برای زیارت عتبات عالیات در ایام اربعین با هماهنگی حوزه هنری راهی کشور عراق می‌شود.
کد خبر: ۳۶۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ - 09October 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کاروان شاعران و نویسندگان ایرانی برای سومین سال متوالی با هماهنگی حوزه هنری و با همراهی سازمان تبلیغات اسلامی عازم سفر زیارتی اربعین حسینی (ع) خواهد شد.

محمدرضا وحیدزاده مسئول فرهنگی این کاروان گفت: امسال برای سومین سال این توفیق نصیب ما شده است که جمعی از نویسندگان و شاعران را در قالب کاروانی به سفر زیارتی اربعین ببریم و برای اولین بار امسال این کاروان پذیرای بانوان شاعر و نویسنده نیز خواهد بود که در مجموع شامل ۴۰ شاعر و نویسنده زن و ۴۰ نویسنده و شاعر مرد می‌شود.

وی گفت: در این کاروان شاعرانی چون حجت الاسلام انصاری‌نژاد، حجت الاسلام جواد محمدزمانی، عباس احمدی، مهدی جهاندار، مهدی زارعی، مبین اردستانی و مصطفی محدثی خراسانی و نیز نویسندگانی چون علی اصغر عزتی پاک، ابراهیم اکبری دیزگاه، مهدی کرد فیروزجایی و حامد جلالی و نیز بانوان شاعری چون خانم‌ها فاطمه نانی‌زاد، عالیه مهرابی و ایمان طرفه حضور دارند.

وحیدزاده همچنین از برپایی مراسم‌های مختلف شعرخوانی و روایت‌گری در مسیر راهپیمایی و شهرهای کربلا و نجف خبر داد. این کاروان امروز چهارشنبه ۱۷ مهر عازم عتبات عالیات می‌شوند و روز پنج شنبه ۲۵ مهرماه به کشور باز می‌گردند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار