سردار قنبری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

افزایش ۲۴ درصدی عبور زائران پاکستانی از مرز میرجاوه/ پلیس امنیت زوار خارجی را تأمین می‌کند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۷۰ هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه وارد کشور ما شدند، گفت: تاکنون بیش از سه هزار زائر از مرز میرجاوه عبور کرده‌اند که نسبت به سال گذشته افزایش ۲۴ درصدی در این زمینه داشتیم.
کد خبر: ۳۶۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 10October 2019

افزایش ۲۴ درصدی ورود زائران پاکسانی از مرز میرجاوه/ پلیس آماده برقراری امنیت زوار خارجی استسردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه زائران پاکستانی و کشور‌های همجوار آن برای حضور در مراسم اربعین حسینی از طریق مرز میرجاوه وارد کشور ما می‌شوند، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریز‌ی‌های صورت گرفته این زائران پس از ورود به کشور ما از طریق مرز شلمچه وارد کشور عراق خواهند شد.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با انجام برنامه‌ریزی، آماده پذیرایی از زائران پاکستانی است و خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه مشکلی در جهت برقراری امنیت زائران پاکستانی در مرز میرجاوه نداشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۷۰ هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه وارد کشور ما شدند، تصریح کرد: تا کنون بیش از سه هزار زائر از مرز میرجاوه عبور کرده‌اند که نسبت به سال گذشته، افزایش ۲۴ درصدی در این زمینه داشتیم.

سردار قنبری افزود: نیروی انتظامی در جهت تأمین امنیت، موکب‌هایی را در مرز میرجاوه و زاهدان دایر کرده است که آماده خدمات‌رسانی به زائران خارجی هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار