کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای تقویت فرهنگ دینی تلاش کنند

حجت‌الاسلام مهدی فاطمی نیا تربیت صحیح و بصیرت افزایی را مهمترین راه مقابله با توطئه‎های دشمنان دانست و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای تقویت فرهنگ دینی تلاش کنند.
کد خبر: ۳۶۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ - 10October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «مهدی فاطمی نیا»، امروز در گردهمایی کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان رومشکان به مناسبت گرامیداشت 19 مهر، سالروز بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه های مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان هستند.
 
حجت الاسلام فاطمی تربیت صحیح، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی را مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با جذب جوانان و نوجوانان در راستای تربیت دینی نسل جوان و بصیرت افزایی و آگاهی بخشی تلاش کنند.

وی بااشاره به ظرفیت بالای کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد اکنون با جوان در ارتباط هستند و نقش موثری در احیا و کارکردهای مساجد بر عهده دارند.

حجت الاسلام فاطمی با توجه به بعد آموزشی و زیر ساختی در کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش کنند، این کانون ها به پایگاه های برای تقویت فرهنگ دینی تبدیل شده و با محوریت ارزش های دینی و انقلاب اسلامی در راستای تقویت وحدت و همدلی بین اقشار مختلف مردم به ویژه در بین نسل جوان تلاش کنند.

امام جمعه رومشکان با تاکید بر ضرورت تقویت کمی و کیفی کانون های فرهنگی هنری مساجد، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش بسزایی در جذب جوانان به مسجد و ایجاد همدلی و همراهی جوانان با برنامه های فرهنگی و قرآنی دارند.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به پراکندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی، اظهار کرد: کانون‌های مساجد بهترین مکان برای رشد فرهنگی جامعه هستند

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار