رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مراسم اربعین تمرین اقشار مختلف مردم جهان برای استکبارستیزی است

حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به حضور مردم از ادیان و تفکرات مختلف در راهپیمایی اربعین گفت: حضور گسترده امت اسلامی در این مراسم نشان می‌دهد ملت‌های مظلوم جهان با تاسی از قیام سرور آزادگان جهان به مبارزه با ظلم می‌پردازند و ریشه ستم را خواهند سوزاند.
کد خبر: ۳۶۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸ - 12October 2019

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، مراسم پیاده روی اربعین را اوج وحدت و اقتدار مسلمانان دانست و اظهار داشت: کنار هم قرار گرفتن مسلمانان، حتی غیرمسلمانان و حرکت یکپارچه و متحد آنان برای زیارت کربلا به دشمنان ثابت می‌کند که سیاست «تفرقه بیانداز و حکومت کن»، نتیجه‌ای جز رسوایی برایشان ندارد.

این مقام مسوول با توجه به اینکه حضور پیروان ادیان الهی در مراسم اربعین و شوق آنان برای زیارت امام حسین (ع) هشداری بزرگ به استکبار جهانی است، افزود: حضور گسترده امت اسلامی در این مراسم نشان می‌دهد ملت‌های مظلوم جهان با تاسی از قیام سرور آزادگان جهان به مبارزه با ظلم می‌پردازند و ریشه ستم را خواهند سوزاند.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین نقشه جامعی برای مظلومان جهان ترسیم کرده و موجب رعب و وحشت دشمنان شده، تصریح کرد: این اجتماع میلیونی تاثیر شگرفی در تمدن‌سازی اسلامی دارد و می‌تواند زمینه‌ساز تحقق این هدف بزرگ شود.

حاجی‌بابایی با اشاره به هراس دشمنان اسلام و قرآن از وحدت و همبستگی مسلمانان به تلاش رسانه‌های غربی برای کم‌اثر نشان دادن عظمت اربعین اشاره کرد و گفت: غربی‌ها از اقتدار جهان تشیع، انقلاب اسلامی و از استقبال ملت‌های جهان از این همایش و پیام آن می‌هراسند و بر همین اساس از انعکاس آن خودداری می‌کنند و با بی‌تفاوتی از کنارش می‌گذرند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و متحدانش برای تضعیف قدرت امت اسلامی از هیچ تلاش و هزینه‌ای دریغ نمی‌کنند، اظهار داشت: در شرایط کنونی و در دورانی که سرمایه‌گذاری کلان برای مخدوش کردن چهره اسلام توسط استکبار جهانی صورت می‌گیرد، این اجتماع میلیونی می‌تواند پادزهری باشد علیه سم‌پاشی‌های دشمنان بر ضد انقلاب و امت اسلامی.

انتهای پیام/ ۱۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار