امیر حاتمی:

گام‌های موثری برای رفع مشکلات بازنشستگان نیرو‌های مسلح برداشته‌ایم

وزیر دفاع از پیش‌بینی برنامه بلند مدت و راهکار‌های موثر برای حل دائمی مشکلات صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ - 12October 2019

گام‌های موثری برای رفع مشکلات بازنشستگان نیرو‌های مسلح برداشته‌ایمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر حاتمی وزیر دفاع امروز در حاشیه نشست هیات رئیسه مجلس با دستگاه‌های مربوطه برای بررسی وضعیت صندوق‌های بازنشستگی، اظهار داشت: در این نشست موضوع صندوق‌های بازنشستگی از جمله نیرو‌های مسلح مطرح شد که بسیار حائز اهمیت بود.

وی افزود: در صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح به دلیل شرایط خاص، یعنی مسائل مرتبط با دوران دفاع مقدس و نوع کار نیرو‌های مسلح که با سختی و خطر مواجه است، مشکلات حادتر است و ما در طول ۱۵ سال گذشته با مشکلات قابل توجهی مواجه بودیم و این مشکلات مورد توجه دولت و وزارت دفاع قرار گرفته و در تلاش هستیم گام به گام مشکلات و مسائل را حل کنیم.

امیر حاتمی ادامه داد: در صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح از یک سو با تعهد پرداخت حقوق بازنشستگی بازنشستگان نیرو‌های مسلح و از سویی با مسائل مربوط به خدمات رفاهی آن‌ها مواجه هستیم که با کمک مجلس و دولت گام‌های موثری برای رفع آن‌ها برداشته‌ایم.

وی یادآور شد: برای حل دائمی مشکلات صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح برنامه بلندمدت و راهکار‌های مؤثری را پیش بینی کرده‌ایم که امیدواریم با برگزاری جلسات متعدد و همت مجلس بتوان پایه آن را در قانون بودجه سال ۹۹ پیش‌بینی کنیم و به مجموعه تمهیدات اتخاذ شده برای حل مشکلات صندوق شتاب بیشتری ببخشیم.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه موضوع صندوق‌های بازنشستگی مهم و قابل توجه است و حل مشکلات اهتمام و همت ملی را می‌طلبد، گفت: برگزاری نشست امروز بیانگر این بود که دولت و مجلس پای کار آمده اند و برنامه دقیق تری را تنظیم خواهند کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار