مسئول موکب بانوان یالثارات دورود در نجف:

راهپیمایی عظیم اربعین صلح و وحدت را برای کشورهای جهان به ارمغان می‌آورد

معصومه رحمتی گفت:راهپیمایی عظیم اربعین صلح و وحدت را برای کشورهای جهان به ارمغان می‌آورد.
کد خبر: ۳۶۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳ - 13October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌­آباد، معصومه رحمتی مسئول موکب شهرستان دورود اظهار داشت: عشق به امام حسین (ع) در تمام هستی جاری است و ما نیز به‌واسطه حب دیرینه‌ای که به اهل‌بیت داریم تصمیم گرفتیم که با راه‌اندازی موکب در شهر نجف به زائران اباعبدالله خدمت کنیم.

معصومه رحمتی گفت: ان‌شاءالله بتوانیم صلح و وحدت را با راهپیمایی عظیم اربعین بین کشورهای جهان گسترش دهیم و به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی این راهپیمایی آغازگر فرج امام زمان(عج) است.

مسئول موکب بانوان یالثارات دورود افزود: در موکب بانوان شهرستان دورود هشت نفر به زائران امام حسین (ع) خدمت می‌کنند و در این موکب که در ایام اربعین به‌صورت شبانه‌روزی دایر بوده خدماتی مانند اسکان، توزیع غذا و اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند برپایی نماز جماعت ارائه می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: موکب شهرستان دورود همواره در کارهای خیر از جمله توزیع جهیزیه بین نوعروسان و خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان پلدختر پیشقدم بوده‌ است.

رحمتی افزود: در ایام اربعین گاهی اسکان زائران در موکب یالثارات شهرستان دورود به 400 نفر می‌رسد و هرچه به روز اربعین نزدیک‌تر می شویم بر تعداد اسکان‌دهندگان نیز افزوده می‌شود.

مسئول موکب بانوان با بیان اینکه منابع مالی این موکب از سوی مردم دورود تأمین‌شده و آنان با استقبال چشمگیرشان به برپایی هرچه باشکوه‌تر موکب در شهر نجف کمک کردند، گفت: حتی از شهرستان‌های همجوار مانند ملایر نیز اهدای نذورات و کمک‌های مردمی را داشته‌ایم.

وی یادآور شد: از جمله مشکلاتی که در برخی از موکب‌ها وجود دارد کمبود آب است و حتی امکان خرید یخ با پول ایران نیز وجود ندارد، فروشنده‌های عراقی می‌گویند که ما یخ را به پول ایران نمی‌فروشیم.

رحمتی افزود: به اعتقاد بنده اغتشاشات در کشور ریشه وهابی، صهیونیستی دارد و آنان می‌خواهند وحدت ما را نشانه بگیرند و اربعین را ناامن کنند، اما عشق امام حسین(ع) آن قدر در سراسر جهان ریشه دوانیده‌ است که هیچ حرکتی نمی‌تواند ذره‌ای از آن را حتی با ایجاد تظاهرات کم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها