گام دوم/ حجت الاسلام محمدحسنی:

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ هدایت ملت و نظام است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب چراغ هدایت ملت است، گفت: بیانیه گام دوم ما را در مسیر درست نگه داشته و از انحراف جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۳۶۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ - 14October 2019

بیانیه گام دوم ما را از انحراف مصون می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان، اساتید، اندیشمندان و محققان در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم جامعه را در ارتباط با انقلاب اسلامی تقسیم‌بندی کنیم با سه دسته‌ی «سرعلم‌دار»، «علم‌داران میانی و شبکه علم‌داران میانی» و علم‌یاران مواجه هستیم.

وی گفت: هر کس از این گردونه بیرون باشد، یا مرده است یا مرده متحرک محسوب می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: بیانیه گام دوم چراغ راهی است که سرعلم‌دار، برای علم‌داران میانی و علم‌یاران ترسیم کرده و بدون استفاده از این چراغ راه، هیچ‌کس نمی‌تواند راه خود را ادامه دهد.

محمد‌حسنی خاطر نشان کرد: باید بیانیه گام دوم را با دقت مطالعه و در آن تدبر و تدقیق کنیم تا بتوانیم از نور افشانی این چراغ راه بهره ببریم.

وی با اشاره به برگزاری همایش علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی ارتش اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش‌ها این است که بتوانیم با استفاده از بیانیه گام دوم راه خود را درست طی کنیم. بیانیه گام دوم ما را در مسیر درست نگه می‌دارد و از انحراف جلوگیری می‌کند.

حجت الاسلام محمد حسنی در ادامه با اشاره به نقش ویژه جوانان در اجرای بیانیه گام دو انقلاب اسلامی گفت: نسل قدیم با شتاب در حال تحویل انقلاب به نسل جدید است، لذا باید گفتمان انقلاب اسلامی را به آرمان ایجاد تمدن بزرگ اسلامی، نزدیک‌تر کنند.

وی افزود: یکی دیگر از مهمترین راهبردهایی که در بیانیه گام دوم باید مد نظر قرار گیرد، کسب آمادگی برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) است و باید هر کدام از ما زمینه ساز طلوع خورشید ولایت عظما باشیم و خود را نیز برای درک عصر حضور آماده سازیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی آجا با بیان اینکه میزان موفقیت هر فردی در عرصه رسیدن به اهداف به اندازه میزان انگیزه آن فرد است، افزود: مسلما اگر در حوزه تبیین و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب پر انگیزه باشیم، قطعا دستاوردهای زیادی را برایمان در پی خواهد داشت.

وی به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم اشاره کرد و گفت: ما سالانه بسیاری از جوانان را به عنوان سرباز در مجموعه های خود وارد می کنیم و باید از این فرصت برای تربیت جوان انقلابی مطلوب استفاده کنیم. که این جریان قطعا در روند اجرای راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب موثر است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار