فرمانده تیپ مستقل 288 زرهی ارتش خاش:

ارتش و سپاه مقتدرانه از ارزش‎های اسلامی و انقلابی صیانت می‌کنند

سرهنگ حسین محمدشفیعی گفت: نیروهای ولایی در ارتش و سپاه مقتدرانه از مرزهای میهن و ارزشهای اسلامی و انقلابی صیانت می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲ - 14October 2019

ارتش و سپاه مقتدرانه از ارزشهای اسلامی و انقلابی صیانت می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ «حسین محمدشفیعی» در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان خاش با تبریک به مناسبت دستگیری یکی از سرشاخه‌های سایت‌های ضد انقلاب اظهار داشت: گام برداشتن در جهت رفع محرومیت‌ها و اجرای فرامین رهبر انقلاب اسلامی همواره مورد توجه نیروهای مسلح بوده و ارتش و سپاه با روحیه تعاملی، اتحاد و همبستگی به عزت و سربلندی ایران اسلامی می اندیشند.

وی افزود: سپاه و ارتش از عوامل اصلی اقتدار کشورمان به شمار میروند که در سالهای قبل و بعد از انقلاب و دوران پر افتخار دفاع مقدس به خوبی توانسته اند اهداف متعالی نظام اسلامی را به پیش ببرند.

سرهنگ شفیعی ادامه داد: دشمنان اسلام و کشور باید بدانند که سربازان شجاع و دلیر و ولایت مدار در نیروهای مسلح هرگز اجازه و فرصت عرض اندام به متجاوزان را نمی دهند و مقتدرانه فرامین امام خامنه ای را اجرا می‌کنند.

سرهنگ پاسدار «علی ثمره حسینی» فرمانده سپاه شهرستان خاش هم از حضور فرماندهان و کارکنان توانمند ارتش در صحنه‌های انقلاب اسلامی قدردانی کرد و گفت: در کنار هم قرار گرفتن نیروهای مسلح تحت فرمان مقام عظمای ولایت سبب ایجاد یاس در جبهه دشمنان گردیده و با ادامه این روند شاهد عزتمندی کشور در ابعاد مختلف هستیم.

وی اظهار داشت: حضرت آیت الله خامنه ای بعد از امام راحل به خوبی توانستند کشتی انقلاب را به جلو ببرند و قطعا اگر تدابیر هوشمندانه و تذکرات هدفمند معظم له نبود، کشورمان در شرایط بحرانی زیان می‌دید و اهداف دشمنان تامین می‌شد.

سرهنگ ثمره ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورای حسینی بوده و با برخورداری از رهبری فرزانه و دلسوز توانسته نهضت حسینی را در دنیا معرفی و هم اینک بعد از گذشت بیش از چهار دهه تاثیرگذاری این انقلاب را در حل معادلات مردم دنیا شاهد هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار