دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

دستگیری سرشبکه «آمدنیوز»؛ بزرگترین ضربه به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه

با دستگیری روح‌الله زم، وی و سرویس‌های اطلاعاتی حامی‌اش، مجددا در حربه فریب نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند تا ناتوانی این سرویس‌ها زیرسایه توانایی پاسداران گمنام امام زمان (عج) قرار بگیرد.
کد خبر: ۳۶۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ - 15October 2019
دستگیری سرشبکه «آمدنیوز»؛ بزرگترین ضربه به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانهگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: روز گذشته خبر دستگیری روح‌الله زم سرشبکه کانال و سایت وابسته و ضدانقلاب آمدنیوز توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) به‌همراه بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد؛ وی فرزند رئیس اسبق حوزه هنری است که پس از اغتشاشات سال 88 به زندان افتاد و بعد از آزادی به مالزی و سپس فرانسه رفت تا فعالیتش علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از همانجا کلید بخورد.
 
سال 95 بود که کانال تلگرامی «آمدنیوز» با هدف افشای اسناد محرمانه، فعالیتش علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را آغاز کرد و در دی 1396 در پروژه‌ای هماهنگ با سرویس‌های جاسوسی بیگانه با سوء‌استفاده از اعتراضات مردمی به ترویج خشونت و فعالیت علیه امنیت ملی کشور پرداخت.
 
در همان ایام بود که آیت‌الله جوادی آملی در یکی از جلسات درس تفسیرشان در تفسير کلمه «مرجفون» در آیه 60 سوره احزاب عنوان کردند که «مرجف» به کسی گفته می‌شود که اخبار کذب و بی‌پایه و اساس در جامعه پخش می‌کند؛ مرجفون به‌دنبال پخش اراجیف در جامعه هستند و «آمدنیوز» یک نمونه از مرجفون است.
 
در آن ایام پس از آنکه کانال آمدنیوز به ترویج خشونت و آموزش ساخت کوکتل مولوتف روی آورد، توسط تلگرام مسدود شد و پس از مدتی کانال «صدای مردم» با کاهش چشمگیر عضو، فعالیتهای آمدنیوز را از سر گرفت.
 
اسفند 1397 مستند «ایستگاه پایانی دروغ» در خصوص فعالیت‌های روح‌الله زم و آمدنیوز از صدا و سیما پخش شد تا دوباره این کانال با مشکل کاهش عضو روبرو شود؛ در این مستند نشان داده شد که زم در «عملیات فریب» نیروهای امنیتی ایران گرفتار شده، اما او طی مصاحبه‌ای مدعی شده بود که از این عملیات آگاه بوده است. 
 
در بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که روز گذشته پس از دستگیری زم منتشر شده، تاکید شده است که سازمان اطلاعات سپاه، توانسته زم را طی یک عملیات پیچیده و با استفاده از حربه «فریب» گرفتار کند؛ همچنین در این بیانیه آمده است که این سازمان، در این عملیات حرفه‌ای، هوشمندانه و چندوجهی با به‌کارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگرد‌های ابتکاری، سرویس‌های بیگانه را مدیریت و «فریب» داد.
 
چند ساعت پس از انتشار خبر دستگیری روح‌الله زم، بخش خبری 20:30 تصاویری از بازداشت و اعترافات وی را نشان داد که نکته جالب توجه در آن نخستین جمله زم پس از بازداشت بود؛ وی خطاب به نیروهای امنیتی می‌گوید: قطعا شما از سپاه هستید. هیچکس به جز سپاه پاسداران توان و قدرت دستگیری مرا نداشت.
 
با دستگیری روح‌الله زم، وی و سرویس‌های اطلاعاتی حامی‌اش، مجددا در حربه فریب نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند تا ناتوانی این سرویس‌ها زیرسایه توانایی پاسداران گمنام امام زمان (عج) قرار بگیرد و این عاقبت مرجفونی است که به‌دنبال پخش اخبار کذب و بی‌پایه و اساس در جامعه هستند.
 
انتهای پیام/421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار