معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان:

امنیت در دو کشور ایران و عراق حاکم است

حبیب‌الله آصفی گفت: با همدلی میان نیروهای انتظامی و نظامی ایرانی و کشور عراق، امنیت در هر دو کشور تأمین شده و شاهد کمترین ناامنی هستیم.
کد خبر: ۳۶۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸ - 15October 2019

توفیق بزرگی است که بعد از هزاران سال میزبان زائرین کربلای معلی هستیم

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «حبیب‌الله آصفی» معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل ستاد اربعین منطقه آزاد اروند واقع در پایانه مرزی شلمچه اظهار داشت: مقدمات کار اربعین را بر پایه تجارب سنوات گذشته فراهم کرده ایم و لذا در این معاونت از پنج ماه گذشته تمهیدات لازم فراهم و برنامه ریزی  انجام شده است.
 
وی افزود: با توجه به وجود دو گذرگاه خروجی در استان خوزستان مسئولیت این استان سنگین تر از سایر مناطق است ضمن اینکه نزدیکی مرز شلمچه به عراق برنامه ریزی های خاص خود را می طلبد.
 
معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به اتفاقاتی که چندی پیش به دلیل کمبود خودرو و آب در بخش عراقی شلمچه افتاد، تصریح کرد: زیرساخت های موجود به نسبت جمعیت پیش بینی نشده بود، ولی بر حسب دستور استاندار خوزستان کار بسیار سنگینی انجام شد که امروز شاهد عبور باشکوه زائران ایرانی و سایر کشورهای اسلامی از مرز شلمچه هستیم.
 
آصفی با بیان اینکه همه با عشق و شور برای حضور در راهپیمایی اربعین به سمت کربلا این طریق را طی می کنند، یادآور شد: این حجم از پذیرایی تدارکات خاص خود همچون مواد غذایی و آماده سازی مواکب را لازم دارد که توسط گروه های مردمی فراهم شده است.
 
وی افزود: انضباط خوبی بر مدیریت های منطقه حکمفرماست و سبب شده تا شلمچه همانگونه که در دوران دفاع مقدس درخشید امروز نیز همراه با چذابه، مهران و خسروی بیش از پیش بدرخشد.
 
معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان با بیان اینکه از کشورهای مختلف زائر مسلمان و غیر مسلمان داریم، گفت: حضور عاشقان حسینی از کشورهایی همچون هند، پاکستان، افغانستان، آذربایجان، ترکیه و دیگر کشورها نشان دهنده عشق فروزان به امام حسین(ع) است که امروز توفیق خدمت رسانی به آنها را بعد از هزار سال داشته باشیم.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها