نماینده رهبری در شورای امنیت ملی مطرح کرد؛

اربعین، بیانگر اقتدار جهان اسلام در برابر جهان کفر/ امنیت زائران اربعین مرهون تلاش نیروهای امنیتی کشور است

سعید جلیلی گفت: اربعین، بیانگر اقتدار اسلام در برابر جهان کفر است و مسلمانان بار دیگر عظمت و همدلی خود را به جهانیان نمایش دادند.
کد خبر: ۳۶۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ - 16October 2019

اربعین بیانگر اقتدار اسلام در برابر جهان کفر دانستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سعید جلیلی» نماینده رهبری در شورای امنیت ملی امروز (چهارشنبه) در بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علی‌رغم همه جوسازی‌های دشمنان و تلاش آنها برای کم اهمیت جلوه دادن مراسم اربعین، امسال شاهد رشد قابل ملاحظه زائران بودیم.

وی ادامه داد: حضور پرشور زوار در مرزهای چهارگانه کشور خصوصا خسروی که برای اولین بار به روی زائران اربعین گشوده شده بود تمامی برنامه های دشمنان را نقش برآب کرد.

جلیلی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران و دیگر امت های اسلامی بازهم حماسه‌آفرین شدند و ثابت کردند سیاست‌های ضددینی و مذهبی دشمنان کوچکترین خللی در عزم و اراده آنها پدید نمی آورد.

نماینده رهبری در شورای امنیت ملی همچنین از امنیت ایجاد شده توسط نیروهای مسلح ابراز رضایت کرد و گفت: قدردان زحمات و تلاش های مجاهدانه نیروهای مسلح مستقر در مرز خسروی هستیم.

وی تصریح کرد: انبوه زائران در امنیت و آرامش کامل روانه کربلای معلی شدند و پس از زیارت قبور مطهر ائمه اطهار (ع) در صحت و سلامتی به کشور بازگشتند که این آرامش را مرهون حضور پلیس و دیگر نیروهای امنیتی کشور هستند.

جلیلی، اربعین را بیانگر اقتدار اسلام در برابر جهان کفر دانست و گفت: مسلمانان بار دیگر عظمت و همدلی خود را پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها