جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران عنوان کرد؛

افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در مازندران

«حسین محمدرضایی» از افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ - 17October 2019

افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلا و مسئول ستاد بزرگداشت 40 سالگی بسیج در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین در مازندران، اظهار داشت: کارنامه بسیار درخشان و پرافتخار بسیج در آستانه ورود به چهل سالگی حیات نورانی‌اش، نشانگر نقش بسیار موثر و بی‌بدیل این نهاد انقلابی در توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی بوده است.

وی به نقش و حضور بسیج در پیشبرد جبهه انقلاب اسلامی، اشاره کرد و بر ضرورت تدوین برنامه‌های این هفته با هدف نکوداشت یاد و نام بسیج و تقویت فرهنگ بسیجی و پیمایش گام دوم انقلاب اسلامی تأکید کرد.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج باید در اختیار مردم، خصوصا نسل جوان و نوجوان جامعه در سراسر جغرافیای استان مازندران قرار بگیرد.

وی برنامه‌های هفته بسیج را شامل برنامه‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش اقتدار بسیجیان در همه شهرستان‌ها، رونمایی از محصولات دانش‌بنیان جدید و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی، تقویت گشت‌های محله محور برشمرد.

محمدرضایی برگزاری کنگره بزرگداشت 4000 شهید بسیجی استان مازندران را از برنامه‌های شاخص و محوری اعلام کرد و گفت: این مراسم همزمان با استانهای دیگر جهت گرامیداشت 92 هزار شهید بسیجی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای اثربخشی بیشتر و هرچه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم از ظرفیت شهرستان‌ها، سازمان‌ها و موسسات و دستگاه‌های مرتبط بهره خواهیم گرفت.

این مسئول شعار محوری هفته بسیج امسال را «بسیج 40 سال خدمت، جهاد و شهادت» اعلام کرد و با اشاره به اینکه هفته بسیج از تاریخ 30 آبان آغاز و تا تاریخ 6 آذر ادامه خواهد داشت، گفت: امیدواریم برنامه‌های هفته بسیج مورد استقبال و استفاده مردم عزیز ما قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار