نشست نمایشنامه خوانی «ماهی در چشم یونس» برگزار شد

نشست نمایشنامه خوانی «ماهی در چشم یونس» با مشارکت سازمان کتابخانه ها و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در محل کتابخانه مرکزی اجرا شد.
کد خبر: ۳۶۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹ - 17October 2019

«روحالله صالحی»، نویسنده نمایش «ماهی در چشم یونس»، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس همدان، اظهار داشت: امروز پنج شنبه نشست نمایشنامه خوانی ماهی در چشم یونس با مشارکت سازمان کتابخانه‌ها و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در محل کتابخانه مرکزی اجرا شد.

صالحی ادامه داد: این کار به کارگردانی «مانا پوراسد» و با حضور سه بازیگر با سبک نمایشی سورئال به اجرا در آمده که به موضوع شهدای غواص در عملیلات کربلای 4 پرداخته است.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج نمایشنامه نوشته است خاطرنشان کرد: نمایشنامه ماهی در چشم یونس در دو جشنواره جایزه دریافت کرده است.

نویسنده نمایشنامه ماهی در چشم یونس ادامه داد: هدف اولیه این نمایش ادای دین به شهدای والا مقام است که ما همه چیز را مدیون خون پاک آنان هستیم و رهبر معظم انقلاب گفته اند ما هرچه داریم از جون شهداست.

صالحی با اشاره به اینکه من خود بچه جنگ و بمبباران هستم تصریح کرد: ارزش این آرامش را به خوبی می‌دانم دین خود را به شهدا و ایثارگران با هنرمان ادا خواهیم کرد هرچند حتی به اندازه قطره خونی از آنان جبران نمی شود، اما می دانم با این قبیل نمایش ها می توان تاثیر بر جامعه گذاشت و یاد شهدا را زنده نگه داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار