امام جمعه بردخون:

انقلاب اسلامی نعمت ولایت است

حجت الاسلام «سیدحسین رکنی حسینی» انقلاب اسلامی را نعمتی ارزشمند دانست و گفت: استقلال و آزادی خاصی در کشور داریم و این نعمت به آسانی حاصل نشده و استقلال و عزت کشور مدیون نعمت ولایت است و باید قدردان باشیم.
کد خبر: ۳۶۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ - 18October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدحسین رکنی حسینی» امام جمعه بردخون در خطبه‌های نماز جمعه  با اشاره به اهمیت شکرگذاری، اظهار داشت: به فرزندان خود از کودکی شکرگذاری را یاد دهیم، متأسفانه این فرهنگ به درستی نهادینه نشده و بی‌تفاوت از کنار احسان‌کنندگان می‌گذریم و به این دلیل انگیزه‌ای برای احسان وجود ندارد.

وی گفت: با زبان، عمل و رفتار شکر کنیم و ضمن مصرف مال و ثروت در مسیر صحیح، حق‌الله و حق‌الناس را اداء کنیم، زیرا عده کمی خمس و زکات می‌دهند و تبلیغی در زمینه کمک به نیازمندان و خمس و زکات صورت نمی‌گیرد.

وی با تقدیر از اقدامات رسانه ملی در مناسبت‌های ملی مذهبی، اضافه کرد: گویندگان مذهبی حضوری کمرنگ در رسانه ملی دارند و از وجود دانشمندان مذهبی  در برنامه‌های دینی استفاده نمی‌شود.

خطیب جمعه بردخون ادامه داد: رسانه ملی بیشتر جنبه شغل و کسب و کار پیدا کرده و شبانه‌روز برای کالاها تبلیغ می‌کند و کمتر به مباحث دینی و مذهبی و آموزش آن به نسل جوان می‌پردازد.

رکنی‌حسینی انقلاب اسلامی را نعمتی ارزشمند دانست و گفت: استقلال و آزادی خاصی در کشور داریم و این نعمت به آسانی حاصل نشده و استقلال و عزت کشور مدیون نعمت ولایت است و باید قدردان باشیم.

امام جمعه بردخون با اشاره به مناسبت‌های هفته تصریح کرد: 26 مهر آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش است اما از ورزش و جوانان و وضعیت تربیت بدنی و ورزش «بردخون» گلایه داریم و با وجودی که بارها صحبت شده اما تاکنون روشنایی استادیوم اینجا انجام نشده است.

وی افزود: ایجاد روشنایی استادیوم ورزشی بردخون خواسته عمومی است، همواره از نشاط گفته می‌شود و یکی از راه‌های نشاط اجتماعی ورزش است و ضرورت آن برای همه اقشار و افراد احساس می‌شود که باید زمینه را برای ورزش همگانی فراهم کنیم.

خطیب جمعه بردخون بیان کرد: جامعه به دلیل بی‌تحرکی دچار بیماری‌های زیادی شده که به مسؤولان شهرستان می‌گوییم مشکل استادیوم ورزشی بردخون را حل کنند، تا کی مردم منتظر بمانند و بالاخره این موضوع چه زمانی حل می‌شود.

رکنی‌حسینی با تسلیت شهادت آیت الله سیدمصطفی خمینی، به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه امام حسین(ع) اشاره کرد و دستگیری یک مزدور و خائن و ضدانقلاب به نام روح الله زم را ضربه سنگینی بر پیکر دشمنان داخلی و خارجی خواند و ضمن تقدیر از نیروهای سپاه، خواستار اشد مجازات برای این فرد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار