امام جمعه موقت شیراز:

زنده نگه داشتن یاد حماسه عاشورا، ایثار و اتحاد و همدلی از مهمترین پیام‌های اربعین است

حجت‌الاسلام رضوی اردکانی گفت: ایثار، آزادگی، فداکاری، اتحاد و همدلی، نفرت از ظلم و ظالم و برائت از آنها، عظمت و قدرت مسلمین و زنده نگه داشتن یاد حماسه عاشورا از مهمترین پیام‌های اربعین است.
کد خبر: ۳۶۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 18October 2019

زنده نگه داشتن یاد حماسه عاشورا، مهمترین پیام‌های اربعین استبه گزارش ‌دفاع‌پرس از شیراز، حجت‌الاسلام «ابوفاضل رضوی اردکانی» در خطبه‌های نماز جمعه (امروز 26 مهر) شیراز، اظهار داشت: اربعین حماسه بزرگی است که پیام‌های آن می‌تواند باعث عاقبت به خیری یک فرد و یک جامعه شود.

رضوی اردکانی افزود: ایثار، آزادگی، فداکاری، اتحاد و همدلی، نفرت از ظلم و ظالم و برائت از آنها، عظمت و قدرت مسلمین و زنده نگه داشتن یاد حماسه عاشورا از مهمترین پیام‌های اربعین است.

وی ادامه داد: اربعین حماسه‌ای است که هر سال با شکوهتر از سال گذشته برگزار می‌شود و همین حماسه اربعین روزی کمر استکبار را خواهد شکست.

رضوی اردکانی با اشاره به دستگیری مدیر کانال آمدنیوز، گفت: این شخص پلید و روباه مکار با وجود حفاظت چند لایه و تامین امنیت از طرف کشورهای غربی در  یک عملیات پیچیده توسط سربازان گمنام اطلاعات سپاه و جوانان انقلابی شکار شد.

وی ادامه داد: این دستگیری یک شخص نبود بلکه خفه کردن یک جریان بود و تمام دنیا مبهوت چگونگی به دام انداختن این فرد منافق شدند.

رضوی اردکانی با اشاره به رونمایی از اولین هواپیمای جت آموزشی - رزمی ساخت ایران، گفت: در این شرایط تحریم این اقدام کاری علمی بود که باید از نیروی هوایی تشکر کرد و امیدواریم صنعتی مانند صنعت خودروسازی کشور از این کار الگو بگیرند و از وابستگی ها به خارج از کشور کم کنند.

امام جمعه موقت شیراز در پایان بیان کرد: حمله به نفتکش ایرانی اقدامی بزدلانه و وقیحانه بود که البته عاملان این کار مطمئن باشند، جواب قاطعی از نیروهای انقلابی ما دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار