امام جمعه کرمانشاه:

دستگیری مدیر «آمدنیوز» اقتدار سپاه را به جهانیان نشان داد

آیت الله مصطفی علما گفت: اقدام سپاه در دستگیری مدیر کانال و سایت آمدنیوز اقدامی شایسته و حساب شده بود که اقتدار سپاه را به جهانیان نشان داد.
کد خبر: ۳۶۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ - 18October 2019

دستگیری مدیر کانال و سایت آمد نیوز اقتدار سپاه را به جهانیان نشان دادبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله ‌«مصطفی علما» امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: بسیاری از کشورهای جهان مسلمان هستند و به عنوان گاو شیرده از آنها یاد می کنند اما پیاده روی اربعین سبب می شود اسلام زنده بماند و این عنوان گاو شیرده از روی آنها برداشته شود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره اهمیت اربعین در طول تاریخ، افزود: برگزاری اربعین قدردانی و تجلیل از اصل اسلام و مظهر قدرت اسلام است.

وی خاطر نشان کرد: اقدام سپاه در دستگیری مدیر کانال و سایت آمد نیوز اقدامی شایسته و حساب شده بود که اقتدار سپاه را به جهانیان نشان داد.

خطیب جمعه کرمانشاه ادامه داد: این حرکت رعب و وحشتی در دل همه دشمنان اسلام به وجود آورده است که هیچ گاه به فکر دسیسه برای این قدرت عظیم نیفتند.

آیت الله علما تصریح کرد: امروز سپاه در خارج و داخل کشور دارای عزت و قدرت است و اگر می بینید آمریکا سپاه را تحریم می کند نشان می دهد که از قدرت آن ترس و واهمه دارد.

وی گفت: اینکه سپاه با یک کار اطلاعاتی قوی توانست «زم» را از فرانسه بیرون بکشد و او را فریب بدهد و چنین کاری نشان از قدرت اطلاعاتی بالای سپاه دارد.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع)، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمود «کوتاه نیامدن در مقابل آمریکا یک وظیفه الهی است»، لذا باید بصیریت داشته باشیم تا دشمن نتواند به جامعه ما چپ نگاه کند.

آیت الله علما در ادامه ضمن محکوم کردن حملات ترکیه به مردم بیگناه سوریه گفت: این عمل ترکیه که سبب کودک کشی می‌شود و ترس در دل مردم به وجود می آورد عملی ناشایست است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار