برگزاری مراسم جاماندگان از قافله عشق حسینی در هندیجان

مراسم جاماندگان از قافله عشق حسینی در روز اربعین با حضور خیل عظیم مردم از شهر هندیجان تا امامزاده میرنعمان که هرسال با حضور مردم شریف برگزار می‌شود، انجام شد.
کد خبر: ۳۶۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ - 19October 2019

برگزاری مراسم جاماندگان از قافله عشق حسینی در هندیجان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، مراسم جاماندگان از قافله عشق حسینی در روز اربعین با حضور خیل عظیم مردم از شهر هندیجان تا امامزاده میرنعمان که هرسال با حضور مردم شریف برگزار می‌شود، انجام شد.

مردم هندیجان هرساله در اربعین حسینی از صبح زود پیاده‌روی خود را از هندیجان آغاز تا در با حضور در نماز عشق به ندای لبیک حسینی پاسخ مثبت داده و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) نشان دهند.

مردم هندیجان، دسته‌های سینه‌زنی، هیئت‌های مذهبی، موکب داران، حسینیه داران در این روز با برپایی مراسم‌های متنوع در مسیر پیاده‌روی و در کنار حرم امامزاده میرنعمان (ع) روز اربعین شهید دشت نینوا را گرامی داشته و با ناله‌های حضرت زینب کبرا (س) همنوا شدند و در ظهر عاشورا نماز باشکوه خود را به یاد نماز ظهر کربلا برپا کردند.

در این مراسم که بیش از پنج هزار نفر از مردم هندیجان حضور یافتند پذیرایی‌های زیادی توسط خود مردم از عزاداران صورت گرفت.

مسئولان شهرستان هندیجان نیز با برگزاری جلسات و هماهنگی‌های قبلی امنیت و برخی تأسیسات موردنیاز را برپا کردند و نیروهای نظامی و انتظامی نیز در طول مسیر و در محل برگزاری مراسم حضورداشته تا عزاداران با مشکل خاصی مواجه نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار