عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اجتماع میلیونی اربعین حسینی مستکبران را به لرزه انداخت

«محمداسماعیل سعیدی» گفت: اجتماع میلیونی شیعیان در کربلای معلی وحدت مسلمین را نشان می‌دهد و لرزه بر اندام مستکبران می‌اندازد.
کد خبر: ۳۶۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ - 20October 2019

«محمداسماعیل سعیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز با اشاره به حضور پرشور مسلمانان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اظهار داشت: علی‌رغم تلاش دشمنان برای جلوگیری از انعکاس رسانه‌ای اجتماع اربعین، جوانان انقلابی در فضای مجازی این حرکت را به خوبی بازتاب دادند.

وی ادامه داد: راهپیمایی اربعین در کنار جنبه‌ معنوی‌اش پیامدهای سیاسی نیز دارد و فارغ از آن که وحدت مسلمین را به نمایش می‌گذارد، اجتماع میلیونی شیعیان در کربلا لرزه بر اندام مستکبران می‌اندازد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناآرامی‌های قبل از اربعین در عراق تاثیری بر راهپیمایی اربعین نداشت، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی سعی داشتند بر آتش ناآرامی‌ها در بغداد بی‌افزایند و از آن به‌عنوان حربه‌ای جهت کاهش زائران استفاده کنند اما این اتفاق رخ نداد.

وی بیان داشت: در راهپیمایی امسال بیشتر کشورهای مسلمان موکب‌هایی را جهت خدمات‌رسانی به زائران تدارک دیده بودند و در سایه‌ حضور نیروهای مسلح شاهد امنیتی پایدار در مسیر راهپیمایی بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار