معرفی کتاب؛

«از آن سالها، از آن روزها»

«از آن سالها، از آن روزها» عنوان کتابی است که به خاطرات دوران دفاع مقدس پنج تن از روحانیون استان گلستان پرداخته و توسط «زهرا اسماعیلی» به نگارش درآمده است.
کد خبر: ۳۶۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ - 22October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «از آن سالها، از آن روزها» عنوان کتابی است که به خاطرات دوران دفاع مقدس پنج تن از روحانیون استان گلستان پرداخته است.

در این کتاب، خاطرات دوران پرافتخار دفاع مقدس و نیز مقاطعی از حوادث انقلاب حجت الاسلام «حسن رمضانپور»، «سید علی اکبر حسینی»، «علی اصغر فضیلت»، «محمد داوود معینی» و «سید حسین حسینی فرد» در قالب پنج فصل گردآوری شده است. حضور این روحانیون در جبهه های حق علیه باطل، به صورت تبلیغی رزمی بوده است و خاطرات تلخ و شیرین جالبی بیان شده است.

نگارش کتاب توسط «زهرا اسماعیلی» از نویسندگان توانمند استان گلستان در زمینه دفاع مقدس انجام شده و مصاحبه‌های آن توسط «حجت الاسلام حسین الوند» صورت گرفته است.

ویژگی این کتاب قلم روان و زیبای نویسنده است که در کنار آن، تصاویرِ پر خاطره راویان کتاب و نیز یاد دوستان شهید به‌ویژه شهدای طلبه و روحانی استان، بر غنای کتاب افزوده است.

کتاب فوق در 184 صفحه تدوین شد و به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان و توسط انتشارات «صریر» به چاپ رسید و در هفته دفاع مقدس سال جاری رونمایی شد.   

سیانتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار