مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

فضای مجازی باید مملو از تصاویر دفاع مقدس باشد/ استقبال جوانان از کتب دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب

محمد محمدپور گفت: خبرگزاری دفاع مقدس آذربایجان شرقی در نشر تصاویر به جا مانده از دوران دفاع مقدس و روایت بازماندگان از آن روزها باید کوشا باشد و فضای مجازی را مملو از مطالب این حوزه کند.
کد خبر: ۳۶۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰ - 22October 2019

فضای مجازی باید مملو از تصاویر دفاع مقدس باشد/ استقبال جوانان از کتب دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب«محمد محمدپور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز، با تمجید از حضور اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و مطبوعات استان، اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس با اقدامات رسانه‌ای و انتشار کتب تخصصی زنده می‌ماند.

وی ادامه داد: وجود رسانه تخصصی حوزه دفاع مقدس جزو ضروریات بود و به واسطه این خبرگزاری، اخبار شهدا و خاطرات جنگ تحمیلی و زوایای پنهان آن در فضای مجازی منعکس می‌شود.

این مقام مسئول با تاکید بر تاثیر وصایای شهدا بر روحیه نسل جدید انقلاب، از خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس آذربایجان شرقی خواست در نشر تصاویر به جا مانده از دوران دفاع مقدس و روایت بازماندگان از آن روزها کوشا باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور معاونت ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، عنوان کرد: علی‌رغم تبلیغات سوء دشمنان و جنگ رسانه‌ای که به راه انداخته‌اند، جوانان از کتب موثر و ناب حوزه دفاع مقدس استقبال چشمگیری دارند.

محمدپور با تاکید بر عرضه گسترده کتب دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، گفت: اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد استان تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کار می‌بندد و در حد توان از نویسندگان این حوزه حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار