دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی

سردار «یوسفعلی­‌زاده» در دیدار با حجت‌­الاسلام «گنابادی‌­نژاد» ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس، هم‌افزایی و حمایت بیش از پیش سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی از اقدامات فرهنگی در راستای حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس را خواستار شد.
کد خبر: ۳۶۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ - 22October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز با حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی دیدار و گفت­‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌­زاده در سخنانی بر هم‌­افزایی و تعامل بیش از پیش اداره­‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در راستای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد.

وی همچنین خواستار حمایت سازمان فرهنگی از برگزاری جشنواره استانی فیلم دفاع مقدس شد.

حجت‌­الاسلام گنابادی­‌نژاد نیز در این دیدار، ضمن تأکید بر تعامل بین اداره­‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، در خصوص تدوین سند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آستان قدس رضوی و تلاش در جهت تحقق آن، رشد کمی و کیفی در حوزه نشر و برگزاری کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی در سال 1400 مطالبی را بیان کرد.

وی در پایان سخنانش، حمایت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی از برنامه‌های فرهنگی تبلیغی در حوزه‌ی فرهنگ دفاع مقدس به ویژه جشنواره استانی فیلم دفاع مقدس را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مؤسسه آفرینش­‌های هنری آستان قدس رضوی اعلام کرد.

در این دیدار حجت‌­الاسلام «علیرضا دهقان» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌­کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در خصوص ضرورت تولیدات رسانه‌­ای در حوزه دفاع مقدس در قالب­‌های مستند، موشن­‌گرافی، بازی­‌های رایانه‌­ای و فیلم سینمایی مطالبی را بیان کرد و حمایت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی را از اینگونه فعالیت­‌ها ضروری دانست.

وی همچنین بر هم‌افزایی و تعامل بیش از پیش در برگزاری یادواره‌های شهدا و برنامه‌های فرهنگی یادمان‌های شهدای گمنام استان و نیز برنامه‌های فرهنگی راهیان نور تأکید و نکاتی را بیان کرد.

در ادامه این دیدار «جواد فرهنگ­‌نژاد» مدیر هنری و سینمایی اداره­‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی به ارائه گزارشی از جشنواره استانی فیلم دفاع مقدس و اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری این جشنواره پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار