استاندار کرمانشاه:

پشتوانه تداوم این انقلاب، حضور مردم در تمامی صحنه‌ها است

هوشنگ بازوند گفت: پشتوانه تداوم این انقلاب، حضور دائمی و گسترده مردم در تمامی صحنه‌ها است.
کد خبر: ۳۶۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ - 22October 2019

پشتوانه تداوم این انقلاب، حضور مردم در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در نشست ستاد انتخابات استان با بیان اینکه در طول 40 سال عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران شاهد برگزاری انتخابات شکوهمند بسیاری بوده‌ایم که هر بار با مشارکت گسترده مردم همراه بوده است، اظهار داشت: پشتوانه تداوم این انقلاب، حضور دائمی و گسترده مردم در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها است و این یک سرمایه‌ اجتماعی بزرگ برای نظام محسوب می‌شود.

بازوند افزود: در طول این 40 سال دشمنان نظام و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی با دقت میزان مشارکت مردم را در انتخابات رصد کرده‌اند و این بار پس از وضع تحریم‌های ظالمانه با حساسیت بیشتری این رویداد را رصد می‌کنند.

وی گفت: با وجود همه این دشمنی‌ها و تحریم‌های ظالمانه، مردم ما همیشه در همه عرصه‌ها و همه صحنه‌ها پای کار آمده‌اند و در تازه‌ترین آنها همایش بزرگ اربعین حسینی نمایش شکوهمندی از سرمایه عظیم اجتماعی نظام اسلامی ما بود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حفظ سلامت انتخابات پیش‌زمینه شکل‌گیری یک مشارکت گسترده مردمی است، گفت: مردمی که پای صندوق های رای می‌آیند انتظار دارند مجریان و ناظران انتخابات در نهایت بی‌طرفی و رعایت امانت‌داری فرایند اخذ رای و اعلام آراء را انجام دهند و  این‌بار نیز مانند ادوار گذشته در حراست از آرای مردم تمام توان و امکانات خود را به کار خواهیم گرفت.

بازوند گفت: خوشبختانه اعضای ستاد انتخابات استان کرمانشاه از یک سابقه و تجربه بسیار مناسب در امر برگزاری انتخابات برخوردارند و به‌راحتی قادرند با در پیش گرفتن راهکارهای قانونی، چالش‌های پیش رو را به خوبی مرتفع کنند.

وی با بیان اینکه قانون ملاک عمل و فصل الخطاب برای همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات است، افزود: تمامی چالش ها و موانع موجود نیز با بهره‌گیری از قانون، قابل حل است.

بازوند اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزای یک انتخابات باشکوه باید قبل از برگزاری این رویداد مهم توسط ستاد انتخابات استان اندیشیده شده و امکانات مورد نیاز فراهم شود.

استاندار کرمانشاه گفت: عمل به قانون باید ملاک عمل و فصل الخطاب همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار