فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

ایثار و شهادت رمز موفقیت ایران اسلامی است

سردار «علی رزمجو» ایثار و شهادت را رمز موفقیت ایران اسلامی دانست و گفت: رمز موفقیت انقلاب در مقیاس جهانی، ایثار و شهادت است که برای احیاء فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن باید در هر پست و مقامی که هستیم تلاش شود.
کد خبر: ۳۶۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ - 22October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو»  فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز (سه‌شنبه) در جمع اعضا ستاد برگزاری یادواره شهدا شهرستان دشتستان با بیان اینکه کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر دی ماه امسال برگزار می‌شود اظهار داشت: در آستانه برگزاری این کنگره یادواره‌های مختلفی در شهرستان‌های دهگانه استان بوشهر برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خاطر نشان کرد: شهدای والامقام با اتکاء به ایمان الهی برای دفاع از اسلام، انقلاب، ارزش‌های انقلابی و حراست از میهن اسلامی وارد عرصه جنگ هشت ساله شدند که باید این فرهنگ در جامعه جاری باشد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، شهدا و جان‌فشانی آنان را سبب آسایش، آرامش و اقتدار جامعه دانست و تصریح کرد:  توجه به شهدا سبب آرامش انسان می‌شود که در این راستا جامعه و همه مردم به فرهنگ و منش شهداء نیاز ندارند.

سردار رزمجو ایثار و شهادت را رمز موفقیت ایران اسلامی دانست و بیان کرد: رمز موفقیت انقلاب در مقیاس جهانی، ایثار و شهادت است که برای احیاء فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن باید در هر پست و مقامی که هستیم تلاش شود.

وی راه حل مشکلات آسیب‌های اجتماعی را تبیین و ترویج فرهنگ شهدا دانست و افزود: امروزه  ناهنجاری‌های اجتماعی جامعه ریشه در کجا دارد؟ و مطمئن باشید اگر فرهنگ شهدا در کشور رقم بخورد شرایط اجتماعی جامعه کاملا با الان متفاوت می‌شود و باید این را بپذیریم که  مشکلات اجتماعی جامعه از این است که از برخی بخش‌های فرهنگی شهداء فاصله گرفته‌ایم و ضربه دیده‌ایم.

دبیر اجرایی کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر گفت: هر برنامه‌ای که با اسم ستاد یادواره شهدا شهرستان دشتستان می‌خواهد اجرا شود باید قبل از کنگره سرداران و دو هزار شهید استان باشد.

سردار رزمجو همچنین  تاکید کرد: سخنوران و مداحان باید در یادواره‌های شهداء در خصوص شخصیت شهدا و ایثار و شهادت صحبت کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد برگزاری یادواره شهدا شهرستان دشتستان نیز ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط ستاد اجرایی این یادواره اظهار داشت: هرچه ما برای شهدا کار کنیم کم کرده‌ایم و در واقع شهدا هیچ نیازی به ما ندارند، این ما هستیم که به آنها احتیاج داریم چون هویت جامعه اسلامی و شهرها و روستاها شهدا هستند که باید آن را شکل دهیم.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: این اقدامات مهم در راستای فرهنگ سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال آن به نسل جوان می‌باشد.

حجت ‌الاسلام مصلح افزود: نسل‌های آینده باید بدانند در راه انقلاب چه ایثارگری و فداکاری‌هایی انجام شده است تا بتوانند از این انقلاب محافظت و نگه‌داری کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد برگزاری یادواره شهدا شهرستان دشتستان تصریح کرد: در راستای  برگزاری این یادواره عظیم باید کارهای ماندگاری در انجام شود و مقدار زیادی از هزینه‌ها را باید خرج کارهای ماندگار کرد.

وی بیان کرد: نصب تصاویر شهدا در ادارات، مدارس و ورودی شهرها و روستاها می‌تواند از جمله کارهای ماندگاری باشد که در برگزاری این یادواره انجام شده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها