محمود تبریزی خبر داد؛

آخرین مهلت ثبت‌نام سهام عدالت برای ایثارگران

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از مجموع ایثارگران مشمول دریافت سهام عدالت، ۱۵۸ هزار نفر تاکنون نسبت به ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت اقدام نکرده‌اند که طبق هماهنگی‌های صورت گرفته یک ماه برای تکمیل اطلاعات در این سامانه مهلت دارند.
کد خبر: ۳۶۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ - 23October 2019

​مهلت یک‌ماهه ایثارگران برای ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت​به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمود تبریزی مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: با عنایت به اعلام سازمان خصوصی‌سازی، چنانچه مالکین سهام عدالت اقدام به ثبت شماره شبای خود نکنند از لیست مشمولان حذف خواهند شد و به‌ هیچ‌ عنوان امکان برقراری مجدد سهام عدالت برای آن‌ها میسر نخواهد بود.

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد با اشاره به تعداد ایثارگرانی که شماره شبای خود را ثبت نکرده‌اند، افزود: از مجموع ایثارگران مشمول دریافت سهام عدالت در استان‌ها، تاکنون ۱۵۸ هزار و ۷۲ نفر برای دریافت سهام، شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده‌اند به همین منظور طبق هماهنگی‌های صورت گرفته فرصتی یک‌ماهه برای تکمیل اطلاعات ایثارگران در این سامانه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ایثارگرانی که تاکنون موفق به ثبت شماره شبا در سامانه الکترونیکی سهام عدالت نشده‌اند باید در اسرع وقت نسبت به ثبت آن در سایت WWW.SAMANESE.IR اقدام و یا به بنیاد مربوطه مراجعه کنند.

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد تأکید کرد: اگر ایثارگران ظرف مدت یک ماه نسبت به ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت اقدام نکنند، از طریق سازمان خصوصی‌سازی مالکیت آن‌ها از سهام عدالت سلب و عواقب آن بر عهده ایثارگر خواهد بود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار