رئیس بنیاد شهید کنگان:

جانبازان با استقامت بر مسیر روشن خود ایستادگی می‌کنند

«رضا نادری‌مجرد» با اشاره به اینکه جانبازان در طول سال‌های متمادی پس از دفاع مقدس هر روز با دردهای ناشی از مجروحیت روبرو هستند گفت: جانبازان هشت سال دفاع مقدس با استقامت بر مسیر روشن خود ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ - 23October 2019

جانبازان با استقامت بر مسیر روشن خود ایستادگی می‌کنند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «رضا نادری مجرد» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان در دیدار با جانباز هشت سال دفاع مقدس «ماندنی کشتکار» با اشاره به اینکه جانبازان در طول سال‌های متمادی پس از دفاع مقدس هر روز با دردهای ناشی از مجروحیت روبرو هستند اظهار داشت: جانبازان هشت سال دفاع مقدس با استقامت بر مسیر روشن خود ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه دیدار با جانبازان روحیه‌ بخش است گفت: در دیدار با جانبازان و ایثارگران از رهنمودها و نصایح آنها  بهره‌مند می‌شویم گفت: صبر و استقامت رفیع جانبازان و خانواده‌های آنان، برای همه ما یک درس بزرگ است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان با تجلیل از ایثار و فداکاری‌های ارزشمند همه ایثارگران و خانواده آنها خاطرنشان کرد: ثبات امنیت، آزادگی و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری و جان‌فشانی‌های همه ایثارگران و خانواده آن‌هاست و ملت ایران به‌خوبی به عظمت کار آن بزرگواران آگاهی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها