گام دوم/ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

دانش‌آموزان آینده‌سازان گام دوم انقلاب هستند

«محمود ثمینی» گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور باید در گام دوم انقلاب موثر باشند و در مباحث اجتماعی سیاسی فرهنگی و خصوصاً در خانواده خود نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۳۶۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ - 23October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمود ثمینی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در جمع دانش‌آموزان دبیرستان نمونه آیت‌الله گلپایگانی با اشاره به انتخابات شورای دانش‌آموزی به عنوان یک برنامه موفق اظهار داشت: منتخب دانش‌آموزان عضو شورای دانش‌آموزی می‌شود که این افراد در برنامه مدارس مشارکت دارند و در مباحث اجتماعی و فرهنگی تاثیر خود را باید نشان داده و به مدیر مدرسه کمک کنند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: دانش‌آموزان آینده‌ساز کشور بوده و باید در گام دوم انقلاب موثر باشند و در مباحث اجتماعی سیاسی فرهنگی و خصوصاً در خانواده خود نقش آفرینی کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: احساس شخصیت کردن، احساس وظیفه داشتن در قبال مسائل اجتماعی و فرهنگ سازی برای موفقیت جامعه توسط دانش‌آموزان از مدارس آغاز می شود.

وی افزود: مدیر باید برخی مسئولیت‌ها را به دانش‌آموزان واگذار کند و دانش آموزان هم باید طبق توان به مدیر و دیگر عوامل آموزشگاه کمک کنند و در عرصه علمی فرهنگی و پژوهشی فعال بوده و نقش آگاهی بخشی را در جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار