احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

خبرگزاری دفاع مقدس با رویکردی فراجناحی رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ مقاومت و ایثار در تضاد با خودباختگی به غرب است و خبرگزاری دفاع مقدس با تزریق امید و جانی دوباره به مخاطبان، در برابر دلدادگان به غرب ایستاده است.
کد خبر: ۳۶۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ - 23October 2019

«احمد علیرضا بیگی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در بازدید از خبرگزاری دفاع‌پرس در نمایشگاه مطبوعات استان آذربایجان‌شرقی، طی گفت‌وگویی با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز اظهار داشت: نقش رسانه میان افکار عمومی تعیین کننده است و جای خالی رسانه‌ای که مبلغ فرهنگ ایثار و مقاومت باشد از سال‌ها قبل احساس می‌شد.

وی ادامه داد: در شرایطی که رسانه‌ها به قبیله سیاسیون مبدل شده‌اند خبرگزاری دفاع مقدس با رویکردی فراجناحی رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهد و در مقاطع لازم پای آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی می‌ایستد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی فرهنگ دفاع مقدس را روح‌بخش و جان‌بخش خواند و تصریح کرد: فرهنگ مقاومت در تضاد با خودباختگی و دلدادگی پوچ به غرب است و از خبرگزاری دفاع مقدس انتظار می‌رود به کسانی که می‌گویند حتی آب خوردن‌مان در گرو غرب است بایستد.

خبرگزاری دفاع مقدس با فرهنگ مقاومت مقابل دلدادگان به غرب ایستاده است

وی افزود: ما قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را در راهپیمایی اربعین دیدیم و همگان از حضور میلیونی مسلمانان متعجب شدند، اما قدرت سخت هم در اسقاط پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران نمود پیدا کرد. 

استاندار اسبق آذربایجان شرقی با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی توسط نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: سپاه با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس نفتکش انگلیس را در پاسخ به توقیف نفتکش ایران توقیف کرد که منجر به نتیجه نیز شد.

وی بیان داشت: خبرگزاری دفاع مقدس به مخاطبان خود قوام و نفس تازه‌ای تزریق می‌کند و نتایج ادبیات پایداری را در عرصه سیاسی بروز می‌دهد.

علیرضابیگی در واکنش به آن‌هایی که مذاکره را مهم‌تر از تولید موشک می‌پنداشتند نیز گفت: زمانی که شما با دستان خالی مقابل دشمن برای مذاکره حاضر می‌شوید در واقع تسلیم او خواهید شد، لذا اگر قدرت موشکی و نظامی ایران اسلامی نبود، آمریکا آنقدر برای مذاکره اصرار و پافشاری نمی‌کرد.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با دفاع‌پرس تاکید کرد: زمانی قدرت در دست ماست که صنعت هسته‌ای در اوج باشد و توسعه موشکی ادامه یابد و در کنار آن ایدئولوژِِی قوی و مستحکی در پس پرده پایدار بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها